Onko teillä hyvä laulunääni ,lauleletko.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 02:15

Säännöllisesti kymppi laulukokeissa koulussa ja vuosia kuorossa. Enää lauleskelen vain omaksi huvikseni joskus harvoin.

Olen itse asiassa miettinyt, että kun minulla joskus on lapsia, täytyy opetella kehtolauluja. Äitini on kertonut, että hän lauloi minulle Kulkurin valssia ja Hämeen härkätietä ollessani vauva :)

Kysyjän kommentti

Minkä nuorana oppii sen vanhana taitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:55

Minä tuota karaokea joskus laulelen, ja pitkillä automatkoilla , sitä en tiedä onko minulla hyvä laulunääni, mutta laulan silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:00

Ei ole, en ole perinnyt musikaalisuuttasuvusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:02

Äänellään se variskin laulaa. Niin teen myös minäkin. Karaokessa ja muutenkin laulun luraus irtoaa toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:27

Olen musikaalinen ja koulussa laulustakin sain täydet pisteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 09:52

En laulele, mutta olen osannut joskus kouluaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:01

Laulelenhan minä paljonkin,karaoke dvd.t lainaan kirjastosta.Kyllä om joskus sanottu, että on hyvä laulu ääni. Srk kerhoissa aloitan yleensä laulun jos osaan, niissä ei ole aina kanttoria.
Mutta äänen käyttö vähenee ja tulee karheammaksi iän mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 10:05

Laulukavereitteni ja opettajani mukaan on, itse olen ihan toista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:24

Kyllä minä laulelen vaikka laulu oli kolulussa numerolla 7 .Isälläni oli hyvä laulu ääni.Mutta en kovin paljoa yleisillä paikoilla laula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:06

on toosii hyvä , mutta mikähän senkin sit pilaa , kun se ulos tulee ... mut kyllä hoilotan joka paikassa , aina jää joku biisii tuonne päänuppiin pyöriin ja sitä sit hoilailen , en hyvin, mut kuitenkin ja karaookkeakin hoilottelen omaksi mieliksi ja toisten mieliharmiksi :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:58

Laulelen oikein mielelläni itsekseni. Tarvitaankos siihen ääntäkin???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 12:58

Kyllä laulan itselleni ja kissalleni,joka kumastuneena kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:18

Ei todella ole laulunääntä...aina oli koulussa 6....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 16:05

Lauluääneni on (valitettavasti) kuin variksen raakuntaa. Siitä huolimatta laulelen kotosalla melkoisen paljon varsinkin cd-levyjen tahtiin, sillä niihän se variskin tekee: raakkuu usein ja kovaa vaikkie ääni ole hääppöinen. Meillä musikaalisuudesta huolehtii perheen isukki. Hän oppii laulujen sävelet helposti ja viheltelee niitä sitten nuotilleen oikein tuon tuostakin meidän muiden iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 16:57

Nyt pistin liisukka paremmaksi hyvä ääni mutta pilaantuu ulostullessaan koulussa aina 5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:40

joskus...

koulussa musiikki on miun lempiaine

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:50

Ei ole minua juuri lauluäänellä siunattu. Yksin ollessani laulelen ja pojan kanssa kahdestaan SingStaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:11

Se on kuulijan korvissa vika, jos lauluääneni ei miellytä.