Oletko koskaan käynyt Brysselissä ja nähnyt EU:n kotkotukset??

Voi,voi siellä "humppa" soi!!!

Avainsanat: eu bryssel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 09:14

Olen käynyt useita kertoja sekä työasioissa että omakustanteisella opintomatkalla ryhmän kanssa. Sitä kautta tiedän miten siellä toimitaan ja arvostan siellä tehtävää työtä enkä suhtaudu siihen mututuntumalla.

Kysyjän kommentti

Arvostan minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 02:50

en ole eikä kait kutsua tarvinne odottaa, sillä unikaan ei siitä syystä tullut silmiin.
Tuntuu kuin EU kukko laulaisi näin varhain, ei anna nukkua.
Kylläpä se papakin on valvonut yli lasten nukkumaan menoajn ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 07:40

enpäs ole käynyt, mut eu-kotkotuksii kyl tulee ovist ja akkunist ...korvien ja silmien täydelt, jos vaan viittis tai jaksais kaikkii kotkotuksii etes seurata... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 07:55

Olen kyllä käynyt, mutta siihen aikaan ei vielä ollut EU:ta, eikä sen kotkotuksia. Silloin -80 luvulla tuli kierretyksi ne Euroopan maat ja Brysselissäkin päivän vietimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:38

En ole koskaan käynyt Brysselissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 09:44

Ei kiinnosta enää kotkotukset sen jälkeen kun kanalan oven viimeisen kerran suljin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:12

En ole käynyt, eikä ole lähisuunnitelmissakaan. Minulla on monta mielenkiintoista käymisen kohdetta ennen Brysseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 12:43

Eipäs ole Bysselissä tullut käytyä...enkä kuulut kotkotuksia..humppaa olisi kyllä ihana kuunella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:44

En minä Brysseliin jaksa lähteä, enkä ole käynytkään. Herrojen kotkotuksia olen kuullut ja lehdestä lukenut. Joten saa riittää minulle.