Vieläkö tunnet sä sen, kohta on aika sinikellojen???

Toivon aika,
lemmen taika.
On kanssa kohtalon,
rakkaus kuolematon.

Avainsanat: rakkaus kello

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:09

samaa mieltä cibyn kanssa.
eilen kyllä just sanoin miehelle, että sais toi lumen tulo jo loppua, mutta kun katsoo asiaa toiselta kantilta, niin lumikin parempi kuin vesisade. kyllä se sinikellojen aika sieltä kohta tuleepi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 07:46

oi kuin kaunista ja herkkää.....kunpa oiskin jo aika sinikellojen ....mut ei tunnu eikä taida kyl toivoakaan olla, kun pihalle katsoo ja taas tuli lunta puut ja piha täyteen ...

Lisätty: 18.03.2010 - 08:00

www.youtube.com/view_play_li...-oOpOcEIWk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:21

Vielä tunnen sen...................vaik on alusta kulunut useita kymmeniä vuosia. Kaunis laulu ei muuta voi todeta .Kaunista on elämäkin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:33

Noin optimistinen en ole edes minä, sinikelloihin ja lämpimämpiin säihin on vielä monta mutkaa edessä. Mutta ei kukaan estä haaveilemasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 09:39

Kyllä se sinikellot kukkisivat jos olisi tuollainen mies vierellä... voi hyvänen aika sentään, vanhankin sydämessä ihan ailahtelee... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:13

Kyllä se sinikellojen aika on vähän hiipunut...vuosien mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:17

Kissankellojen aikaan vain lapset leikkiä saa... 60-luvun Danny-biisi tässä herähti soimaan. Kaikki aikanaan, nautitaan nyt vain tästä ihanasta valoisasta talvesta. Helsingissä paistaa aurinko ja on niin puhdasta ja kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 10:39

Kyllä kestää, ennen kuin tuolta metrisestä hangesta sinikellot nousee. Mutta odotellaan. Rakkaus luontoa kohtaan kuitenkin on kun kesä tulee sinikelloineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:44

Yhä ollessani lapsi pieni,
muistan kukkalehtoon tieni.
Yhä ajatuksisani näen sinikellojen
kutsuvan pienen kedon.

taas kevään aika lähestyy
ja mieleni mun herkistyy.
Näin muistojeni siivin
taas salaa kukkalehtoon hiivin.
,