Voiko rakkaudesta olla sokea??

Näkö häipynyt on, alla kuuman auringon (rakkaus on aurinko).

Avainsanat: rakas aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:18

Onhan noita mikä että.Menee naimisiin jonkun 20v.tta vanhemman mummmun kanssa ja ajattelee hänen rahojaan.Lupaa ja puhuu , maat mannut taivaan ja maan väliltä.Kun on huommannut mummun varallisuuden ,joka säästetty pitkällä aikavälillä pahoille päiville varoiksi.Imartelee ja kehuu ,suunnittelee yhtä ja toista.Mummu rakastuu nuorempaansa ja uskkoo sepityksiin.Ei usko tuosta rakkaastaan mitään pahaa. Vaikka toiset varoittelee.Mennään vihille .Nyt alkaa kova varojen tuhlaus .
Nyt kaikki varat käytetty ja mummu ihmettelee mihin hävisi .Olihan mulla.Silti vielä puolustelee rakastaan ja uskkoo kaikkea hyvää hänestä.Ennenkuin saa lähteä asunnosta molemmat. Tietysti eri teille .Toinen suunnittelee uutta kohdetta ,uusin kujein .Rahathan on loppu molemmilta.Eikä tämä rakas enään satsaakaan köyhään.Tässä sanoisin että rakkaus on sokeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 07:53

niin ne väittää , mut onneksi ei nyt sentään ihan umpisokeaksi laita tuo suuri rakkaus, ois vaan sit ensiavut ruuhkautuneet , kun ihmiset eivät näkis mitään ja ajelis liikenteessä tai muuten vain törmäilis joka paikkaan.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 07:58

kyllä sitä nuorempana lienee ollut lähes sokea, kun näin jälikäteen sitä muistelee. Ei sokaise enää muu, kuin aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:40

Olen itse kokenut, eli on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 09:38

Muutaman törmäyskurssin käyneenä uskallan sanoa Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:08

Kyllä rakkaus voi olla sokea..kun luulee ..että hulttiosta voi tulla kunnon mies....läheinen kokenut tämän kurjan kohtalon..ei puheet auttaneet...kun rakastui hulttioon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:23

Kyllä on, mutta onneksi tästäkin vaivasta paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 10:35

Näin se on, sano kaiken nähnyt ja kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:47

Kyllä sitä on sellainen kun on oikein rakastunut.Ei kuulla eikä nähdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:08

Kyllä sitä on ollut sokea. Ihan höppänänä sitä on menty vuosikymmenet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:58

Voi kuule...rakastunut ihminen on sekä kuuro että sokea kaikelle muulle paitsi sille omalle syädänkäpyselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 20:50

Minä jos rakkauteni nyt löytäsin, niin olisin 50 % sokea ,mutta ei ole semmoistakaan pelkoa lähietäisyydellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:50

Kyllä voi olla, ja pahastikin sokea.