Kenen kuuluisuuden haluaisit tai olisit halunnut nähdä?

Avainsanat: olemassa oleva tai jo poistunut hnekilö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:48

Siiri Angerkosken ja Aku Korhosen, ovat minun lempinäyttelijöitä.

Kysyjän kommentti

Tässä haettiin äiti Teresaa, mutta onhan meillä jokaisella omat ihanteemme, kyllä minäkin valitsemasi
ihmiset olisin halunnut nähdä Kiitos vastauksesta ja mielipiteestäsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 22:33

Olisin halunnut nähdä Aku Korhosen elävänä. Minusta yksi kaikkien aikojen parhaita näyttelijöitä!!

Lisätty: 17.03.2010 - 22:34

Samantyyppisen (Leo Jokela) olen tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 22:35

Elvis ehdottomasti. Olen aina tykännyt hänestä ja hänen lauluistaan. Ja oli muutenkin hyvä esiintyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:50

Vanhan näyttelijän Raakel Laakson....Ja oli niin ihana tilaisuus,kun sain viettää yhden kesän heidän mökillä..Oli sisareni anoppi..
Ja mökillä oli myös näytteljä Elsa Turakainen.On ikimuistoinen kesä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 23:17

Poismenneistä James Deanin ja vielä täällä olevista Martti Syrjän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 23:55

Katri-Helenan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:51

Olisin halunnut nähdä Michael Jacksonin livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:05

varmaan olis kiva hiihtää ( näkymättömänä ) englannin neitsytkuningatar elisabetin vanavedessä. pimeillä kivisillä käytävillä, upeiden pukukankaiden kahistessa, juonittelua, iloa, surua. kova täti kun niin kauan hallitsi kovalla kädellä (puhun siis jokunen vuosisata sitten eläneestä elisabetista )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 20:00

Juice Leskisen. Toki näin hänet muutaman kerran mutta olisi ollut hienoa keskustella hänen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:58

On noita nähty ja kahviteltu. Mutta voisin minä John Mc Cookin tavata vielä. Vaikka vanha onkin, mutta aina yhtä karismaattinen.