Vain sen haluaisin ymmärtää, mikä on lakeuden kutsu??

Tulviiko pohjanmaa?

Avainsanat: lakeus kutsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 22:41

Lakeurella syntynehenä ja aikuusuutehen kasvanehena, aluuksi ahararisti maharottomasti Lapis, ei nähäny kauas, ainoli joku vaara tai tunturi eres.
Ulukomaillaki on tullu asuttua ja aika mones paikas Suomes, mutta nii vaa on pitäny kotiseuruulle takaasi palata.

Lakeurella näköö kauas ja on heleppo hengitellä.

Paisuntoja on tänäki kevähänä luvas, mutta varmahan muollaki päin Suomia sama peleko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 21:35

Se on pelkimmillään vuonna 2000 ensi-iltansa saanut suomalainen elokuva, joka perustuu
Finlandia palkinnon saaneen Antti Tuurin saman nimiseen romaaniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 22:23

Kutsu joka saa sinut vaikka muuttamaan lakeudelle. Tekee sinuun niin suuren vaikutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 23:36

Kentis jotain samaa kuin Lapin lumo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:58

Lakeudella asuneena vieläkin etsin asunnonkin sieltä missä näkymä on laajalle joka suuntaan eli tällä hetkellä se on järvi.