Oletkos ollut Kamelin kyydissä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 20:42

En ole ollut, mutta suuri toiveeni on päästä kameli safarille. Ehkä joskus vielä unelmani toteutuu.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti toiveesi täyttyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 20:54

En ole matkaillut maissa jossa niitä on. Voisi olla hauskaa keinuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:16

Marokossa tuli keinuttua kamelin kyydissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:27

Eipä ole kamelia näkynyt, vain kamelianainen, yksi nuoruuteni lempielokuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 22:15

Agadirissä hotellin ovella päivysti yksi mies kameleineen jatkuvasti. Hinta oli niin karsea, että jäi menemättä. Silläkin rahalla sai paljon muuta huvia, joten jäi kameliajelut tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:52

Agadirissä noin 12 vuotta sitten keikuimme näillä erämaan laivoilla katsomaan suola-altaita ja flamingoja. Tulipahan kokeiltua, ei enää tarvitse haikailla. Ihan sööttejä eläimiä - samaa vaan ei voi sanoa omistajista, jotka yrittävät kaikin keinoin huijata lisää rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 23:32

Enpä ole ollut, aasiin on ollut tyytyminen ratsastushommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:38

En ole enkä mene. En käy kamelimaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:58

En ole ollut ja tuskin koskaan pääsenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 16:53

En ole ollut kamelin kyydissä. Enkä taida mennä.Yritän pysyä jalat maassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:08

Olen ollut muutaman kerran. Ei siitä nyt merikipeksi tule vaikka kummasti keinuttaakin. Kamelilla pääsee ratsastamaan mm. Teneriffalla (El Tanque), Australiassa ja tietysti niissä normaaleissa "kamelimaissa".