Mikähän nyt on, kun napsuttelijat poissa on??

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 18:52

Aika hiljaista on ollut koko päivä,en tiedä missä napsut ovat, vai ovatko laittamassa vikinglottoa, kun on jättipotti jaossa.

Kysyjän kommentti

Toivoa on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 17:35

"juurosportilt" kattomas sprinnttihiihtoja:) ainakin mä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 18:12

Ihanasti päivän pituus tuntuu. Tulee ulkona oltua paljon .Eilen kraappasin vanhoja ikkunan karmeja .
Aika kulluu hyvin.Seuraavaksi maalia pintaan. Ne on vuodelta 52.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:08

Huilipäivä varmaankin sitten, mutta jos meno viikonlopuksi kiihtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:11

Tänään ollut siivouspäivä..kun aurinko paistaa näkyy kaikki pöly ihan liian kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:34

ei täälä jaksa aina olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 19:39

Eihän täällä koskaan kaikki ole samaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:54

Nyt on vähän lepo aikaa, tuli kyssäreitä paljon ja samanlaisia, ei edes jaksa vastata kaikkiin kyssäreihin. Tuli oikeastaan pieni ärrä kun samanlaisia kyssäreitä tuli monta päivän mittaan. jäi vielä alahuuli ammolleen,ANNULI lupasi valita parhaan kyssärin, täällä on saanut valita hänenkin puolestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 20:59

Asioilla, töissä, tai muiden askareiden parissa... Minäkin palasin nyt vasta illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 23:15

Tää plikka on ollut hoilaamassa itsensä ihmisten sydämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:41

Säännöllisen epäsäännöllisesti paikalla.