Onkos sinulla veikkaustiliä?

Avainsanat: veikkaustili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 14:52

On ja kätevä käyttää. Ei sitä tarvitse tilin kautta pelata. Kun ostat myyntipisteestä veikkauksen pelejä ja vilautat veikkauksen korttia niin ilmestyy peli nettisivullesi. Voit ohjata voitot veikkauksen pelitilille ta omalle pankkitilille. Ei muistamisia. Mikäli lappu unohtuu tai häviää ei siitäkään ole ongelmia. Palvelu on maksuton.

Kysyjän kommentti

On tosi kätevä käytössä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 14:52

ei ole , mieheni laittaa aina minunkin rivini , hänel on ainakin sellanen kortti , ja taas tuli 14e voitto , mut ois kyl ollut kivempi jos tuos ois ollut muutama nolla lisättynä...vaix vaan ..1.4000.000 e... olen niin vaatimaton.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:58

Kyllä löytyy, helppoa ja kätevää. Ainoa mikä puuttuu on suuri veikkausvoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:27

Ei ole, mutta kyllä minä pari ruutua olen vienyt viking lottoa ja samat pari lauantain postiin.
Hyvä kuin kysyt täytyy muistaa viedä tänään vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:46

Kyllä löytyy, aika harvoin nykyään vaan teen veikkauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:49

Ei ole mutta kuponki on tossa odottamassa täyttämistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 15:56

On minulla, mutta melkein tyhjä se on! Ei veikkaus sinne rahaa oikein tykkää siirtää, itse se on tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 16:50

kyllä on,.,tarvitsee vain 10 viikon välein uusia lottpelit,samalla näkee onko voittanut mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:29

Kiskan myyjä sitä kerran minulle tyrkytti, mutten huolinu.Laitan kaks rivii lottoo, sillonku muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:07

Kyllä on ja siellä teen aina pari riviä muutamaksi viikoksi kerrallaan. Helmikuussakin oli tulla tupsahtanut tilille rahaa ihan yllättäen. En ollut muistanut tarkastaakaan. Euro vaan, mutta iloinen yllätys kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:30

Ei ole. Teen yhden rivin aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan joten kovin paljon ei veikkaukseen rahaa kulu eikä erillistä tiliä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 19:35

Ei ole veikkaustiliä, mutta mitä sillä tekisinkään kun en veikkaa enkä lottoa, enkä myöskään totoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:01

Ei ole, lottoa laitan silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:35

Pelaan harvemmin ja silloinkin olen tehnyt loton netissä. Viimeksi, kun yritin laittaa nettipelin, ei se enää onnistunutkaan ja jouduin ottamaan tuon kortin. En tiedä tekeekö se autuaaksi.