Turkulais-Napsut,joko arvaa Turkua illansuussa lähestyä,onko D&V jo karistaneet lasaretin pölyt entistä ehompina?

Avainsanat: beckhamien yllätysvierailu turussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 15:45

Ja taas maassa rauha. Toivottavasti sairaanhoitaja ei aivastanut väärässä paikkaa. Muuten saamme lukea jonkin ajan päästä lööpeistä: B:n jalka amputoitu, Suomalainen sairaanhoitaja aivasti väärässä paikkaa!

Kysyjän kommentti

Hyvä niin tai jos vaik hoitsu olis vetänyt päiväkännit,olis tapahtunt samanlainen työtapaturma,kauheeta!Samalla raportti ohikulkiessa Turust,rauhallista oli ja Myllysiltakin pystyssä vielä,hHSn narsissikuvasta bongattu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 13:00

Minun tietääkseni lähtivät ja hyvä niin! Davidin akillesjänne uutisten mukaan on entistä ehompi. Muuta en tiedä, enkä ole kovin kinnostunutkaan. Kuulunevat siihen joukkoon, että muutos yleensäkin on eduksi.
Rauha vallitsee Turussa ja entiset kujeet menossa. Siltakaan ei ole vielä romahtanut.
Luntakin on satanut koko aamupäivän ja aurinko ollut teillä tietymättömillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:17

Helsingin Sanomat kertoo pariskunnan luultavasti lähtevän Turusta tänään.
Ohessa linkki HS:n sivuille.

www.hs.fi/urheilu/jalkapallo...5254478402

Tiedä sitten, menevätkö suoraan lentokentälle vai poikkeavatko ensin katsomaan Myllysiltaa?
Turkulaiset osannevat kertoa,mikäli bongaavat pariskunnan kaupungilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:20

Minä itse kävin tilatulla ajalla ihotautilääkärillä 10.15 Risto Oksmannilla siellä Mehiläisellä, pois lähtiessäni joku kamera kuvasi jalustalla autioo näkymää joka oli varmaan oli Hesalainen kuvaaja, Pendoliino jätätti.Mutta sain kuitenkin lääkäriltä diagnoosin , Psoriasista on . Ei ne Beckhamit mitenkään ruuhkauttaneet katua.Minä itse epäilen jätkä haluaa hynää vaikka lehdistöltä , tai hänet omistava seura.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:55

klo 14.ja jotain läksivät , lienevätkö jo koneessa tai katselemassa martinsiltaa turun uutta nähtävyyttä.... sieltä heitit varmaankin bongataan..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:07

Kiva kun lähtivät, saadaan lööppeihin uusia aiheita.
Johan siellä komeili Tanja Karpelankin eläke, kadehdin, omaa tyhmyyttäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 15:38

Toivottavasti lähtivät, että ihmiset rauhoittuisi. Mokoman asian takia sekoavat, ihan päätöntä meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 18:57

Hyvä että lähtivät..saavat valokuvaajat olla rauhassa..ja kohu on ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:35

Jotain glamouria saatiin Turkuunkin viimein. Eikö se kultuurivuosi lähesty eli hyvää harjoittelua sitä varten.