Pitäisikö meissä ihmisissäkin olla päivämäärä "parasta ennen"??

Avainsanat: päivämäärä paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 11:32

Eikös se kihlasormuksessa ole kuka sen omistaa

Kysyjän kommentti

Leikissä on totta toinen puoli!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:57

Ei pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:41

minusta kyl vällee tuntuu silt , et se jo on mennyt umpeen.. mut , mut ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:48

Voisihan se olla päiväys"parasta ennen"...mutta helkkarin hyvä senjäkeen..kun elämä opettaa kaikkia kivoja kikkoja ja temppuja..Elämä senkun paranee mitä enemmän tulee ikää..se on hieno juttu..että osaa nauttia elämästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:51

Ei, sillä minä olisin jo pudonnut kelkasta aikoja sitten, mutta nyt pysyn jotenkin kannaksilla.
Ajattelen, että parhaat päivät ovat edessä päin, olen sanonyt tyttärelleni, että muorissa vielä
virtaa piisaa, mutta taitaa virstat olla jo vähissä.
Jos saisi jatkoajan, saisi kuin soittaja sanoa ennen kuolemaansa, että soitetaan vielä yksi
kappale, jos se olisikin sitten se minun paras päiväykseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:52

Ei missään nimessä! Eikä sitä paitsi kaiken tarvitse aina olla PARASTA, usein " ihan hyvä" riittää vallan mainiosti. Sitäpaitsi kuka sen "PARHAAN" määrittelisi, ellei kukin itse tykönänsä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 15:30

Jos näin olisi, niin olisimme jo kaikki kehäraakkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 15:37

Minun otsaani sellaisen leiman olisi voinut leimata jo ajat sitten. Pilalla mikä pilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 16:13

Se päiväys laitetaan lehteen ja hautakiveen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:30

No ei nyt sentään.Ei ihmisen hyvyyttä ikä ratkaise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:14

Mikä ettei? Tai ei nyt sentään. Vanhemmaksi kun tulee niin silloinhan se elämä vasta alkaa maistuakin joltain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:16

Tai sit niitä punasia lappuja - 30% tai vastaava vähennys johonkin suhteutettuna.

Kyllähän se taitaa olla niin, että naamaan vilkaisemalla näkee onko parraat päivät olleet ja menneet vai ees päi.