Jos nyt näytän Ulla Taalasmaalta ja muutaman tunnin päästä Anita Hirvoselta, niin miten se on mahdollista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:33

Pitääköhän sitä "alvariinsa" tukan kanssa tupsutella. Värivivahteita on monia. Minulla kun ei ole paljon kiharia mitä värjätä, niin saavat katsella tällaisenaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pitää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:41

Olet käynyt kunnon stylistin pakeilla tai jopa käsittelyssä?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:59

Osaat näyttelijän muuntumisleikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:06

Olet työntänyt metalliesineen pistorasiaan, ZÄP;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:10

hahaa .. meet tukanpidennykselle ...eikös ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:37

Sinun hiukset ovat varmaan kohta,kun Anita Hirvosella..käyt ottamassa kunnon kiharat..eli permiksen..
Olet kyllä hoikempi,kun Anita...hiukset saat kyllä ihan niinkuin Anitalla..kun on senverran pitkät hiukset..ainakin oli silloin kun tavattiin...Varmaan oli peruukki päässä..että näytit Ulla Taalasmaalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:28

Olet siis menossa kevätkiharoiden ottoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:34

Olin joskus saman päivän aikana poliisin näköinen,maajussin,pultsarin sekä Tirlittanin isän...Teatterissa kaikki on mahdollista ja on kyllä se todellisuudessakin joskus on näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:46

Jospa se muuntautuminen on katsojan silmissä, ole Sinä vain oma itsesi, sovit siihen rooliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:05

Taidat käytää suurimman osan tästä ajasta itsesi naamiointiin teatterimeikeillä. Siten se muututuminen Ulla Taalasmaan kaksoisolennosta Anita Hirvosen eläväksi näköispatsaaksi voisi olla mahdollista. Ellet sitten vedä yllesi ensin Ulla naamaria peruukkeineen ja sitten muutaman tunnin kuluttua vaihda niitä Anita naamariin peruukkeineen. Kolmas vaihtoehto tähän nopeaan muodonmuutokseen voisi olla se, että valokuvaajasi käsittelee sinusta otettua fotoa ja muuttaa olemuksesi tietokoneohjelmien avulla sen ensin Taalasmaata ja sitten Hirvosta muistuttavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 15:28

Minäpäs arvaan. Menet permikseen. Eikös Anitalla ole melkoisen kihara tukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 19:36

siinäpä pähkinää purtavaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:15

Ida on ollut stailistilla. Tai kampaajalla.