Onko sukuvika kun suksi ei luista? Veikko Lavin laulussa lauletaan niin. Kyllä minusta ainakin tuntuu siltä joskus että olis.

Avainsanat: kun suksi ei luista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 11:01

Kyllä ,minusta ainakin välillä tuntuu.

Kysyjän kommentti

KIITOS parhaasta vastauksesta sinulle. Joo en minäkään sukua moiti siitä.Mutta tuli vaan laulu mieleeni.Toiset ihmiset on parempia ja toiset taas huonompia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:01

En aio viattomia syyttää "voiteista",omin käsin tai kyynärpäin onneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 10:02

Itsestä se on kiinni jos ei luista. Suvulla siinä ei ole mitään tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:03

Tiu tau tulkku,
hyvin luistaa suksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 10:21

Paljon on kotoa opittua tullut hyödynnettyä elämässä, mutta kyllä se elämä on joka on opettanut eniten. Hyvin usein kantapäänkin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:17

Jos tälle linjalle mennään niin pitää muistaa vaihtaa vauhsissa kättä ja peukalojarrutus lopuksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:43

vällee luistaa paremmin vällee taas tökkien, en sit tier onk suvus niinkäs vikkaa ko ittes .. mut porkutellaan vaan ja vällee rallatellaan.. kyl se siit taas ilox muuttuu ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:08

En harrasta hiihtoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:54

Ei sukset pahemmin takkuile..hyvä on luisto...ei ole meillä ainakaan ole sukuvika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:31

Hyvät on maslat suksissa. Pikemminkin pitoa vois olla himppa enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:43

meidän suvusta on tehty sukutaulu, 1700 luv.alkaen, mutta Luojan kiitos, en voi sulaisiani
moittia, jos minulla suksee joskus huonosti.
Lisätään flooraa vain enempi suksen pohjaan, niin pitoa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:02

Ei se ole sukuvika vaan voiteluvika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:20

Aina ei vain suksi luista.