Miltä ketsuppipullosi tai sinappituubisi "pruuttausaukko" näyttää?

Yllätyitkö positiivisesti vai negatiivisesti, vai oliko ihan Ok?

Lisätty: 17.03.2010 - 10:17

Voi tuota meidän runoilijaa. Lukekaahan pappa4:n runo!

Lisätty: 24.03.2010 - 09:39

Joudun ikäväkseni sanomaan, että olen usein kyläillessäni törmännyt tuohon: vaikka talon emäntä on laittanut parasta pöytään, niin se ketsuppipullon suu on niin rähjäinen että huh!

Avainsanat: sinappituubi ketsuppipullo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:01

Onhan ollut meillä noita,
kuivuneita kikkaroita.
Sinapissa, ketsupissa,
pulloissamme molemmissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kuivuneita kikkareita on tullut nähdyksi aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:25

ketsuppi on loppu,mutta sinappituubin suu näyttää ryöpeältä ja sinappikin on vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:27

ihan ok ,lta .. näyttää ....ei sotkuinen laisinkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:28

Ketsuppia ei meillä ole käytössä ja sinappi on lasipurkissa eli siistiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:34

Siistiltä näyttivät, kun kävin oikein tarkistamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 09:52

Ei ollut kuivuneita jätöksiä suuaukkojen ympärillä, mutta joskus on ollut, myönnettäköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:05

Siistiltähän nuo näyttää molempien suuaukot. Meillä osataan purskautella sekä sinappia , että ketsuppia niin etteivät ne sotke suuaukkoja kovin usein ja silloin harvoinkin kun ne sotkevat muistamme kaikki pyyhkiä paperilla roiskeet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:02

Siistiltä ovat tähän päivään mennessä näyttäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:20

Siistiltä sillä poistan talouspaperilla ylimääräiset purskeet. On mukavampi ottaa seuraavaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:00

Ketsuppi pullon suu ainakin ihan siiti..sinappia en käytä..en viitinyt edes katsoa onko aukka siisti..luulen senkin olevan siisti ..kun toi toinen puolisko on ylitarkka asiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:40

Kyllähän ne tuhruseksi jää, jos ei heti pyyhi tuoreeltaan pois.
on kyllä jäänyt pyyhkäisemättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:21

Nyt on siisti, ostin juuri kaupasta uutta ketsuppia.