Mitä mieltä olette Imatran pappiskohusta?

Mielestäni Imatra on takapajula,missä rasismi rehottaa.Minusta tämä sukupuolenvaihdos on aiheuttanut tälle Marja-Sisko Aallolle Rasistista syrjintää.Minä menen kirkkoon kuulemaan jumalansanaa,enkä katso papinkaavun alle kummat vehkeet siellä on.Jumalansana ja rakkaus on tärkeinasia kirkossa käydessäni.Elämme kuitenkin vuotta 2010 ja luulisi ihmisten olevan suvaitsevaisia toisiaan kohtaan.

Avainsanat: imatralla kuohuu muukin kun imatrankoski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:26

taitaa tuo kirkko olla niin ahdasmielinen paikka , et siellä ei hyväksytä mitään normista poikkeavaa ... eihän se ole sen ihmisen vika , jos hän ei viidy kropassaan , johon hänet on luotu , kait sitä sit ihminen voi muuttaa profiiliaan, jos sit tuntuu paremmalta , jot kirkon pitäis minusta poikkeavatkin hyväksyä...mut sinänsä ei ihmetytä yhtään kirkon reakstiot ...samaa ihmettelin isä mitron suhteen, kun hän joutui eroamaan , six kun meni eduskuntaan .. kyl minusta siitäkin kirkosta lohkastiin paljon pois , kun isä mitro ei sielä ole ......

Lähteet:
omat päähän pinttymät

Kysyjän kommentti

Käsitykseni kirkosta on muuttunut kovasti tämän Imatran tapauksen jälkeen,eikä välttämättä parempaan suuntaan.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:30

Yhden ihmisen ikävä kohtalo, joka ei parantunut kaapista ulos tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:35

Mie sanon nyt vaan yhdellä sanalla, että surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:38

Aika hämmentynyt olo oli seurata eilisiltaista ohjelmaa,jossa hän asiallisesti kertoi operaatioistaan,en ihmettele seurakunnan reaktiota.Aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 09:56

Olen järkyttynyt kirkon suhtautumisesta ja varsinkin seurakuntalaisten suhtautumisesta. Katsoin myös sen eilisen ohjelman, ja en voi muuta kuin surra tämän Marja-Siskon puolesta. Kyllä hän kuulosti surulliselta ja onnettomalta ihmiseltä, kun kaikki ovat hylänneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:57

Kirkkoväki asettaa taas kerran itsensä sellaiseen asemaan, joka ei sille kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 10:27

Tulee näkisinkin mieleen miten ahdasmielinen kirkko ja kirkkouskonto on. Se on ihan sama onko hän mies-nainen, nais-mies, se mitä hän sanoo pitäisi olla tärkeintä. Eikö todellisen uskovaisen pitäisi olla suvaitsevainen ja näiden rasistien mennä omaan itseensä? Kuka meistä on täydellinen, en minä ainakaan. Sisältö on minulle ihmisessä tärkeintä, ei se mikä hän on tai miltä näyttää. Pöyristyttävää tuo suhtautuminen häneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:40

Eilisiltainen ohjelma oli sikäli tyrmistyttävä, että Marja-Siskon kasvoista paistoi jo surullisuus ulospäin.
Mutta iloitsi hän siitä kun hattukilpailussa tuli prisnsessan titteli.
Olisi varmaan vaikea tilanne omalla kohdalla. Minä menen itseeni ja kuvittelen miltä minusta tuntuisi.
Marja-Siskolle hyvää kevättä ja rohkeutta olla juuri sellainen kuin tuntee olevansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:08

Tämä on vaikea asia, johon minulla ei ole vastausta. Olen miettinyt myös niitä, joilla syntyessään kahdet sukupuolielimet. Kuka ratkaisee kumpaa sukupuolta he ovat esim. sosiaaliturvatunnuksessaan.

Olen surullisen hämmentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:21

Oma asiansa, en ole tuomari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:45

kirkko ei ole tuominnut - onhan suorittanut virkaansa. taitaa olla imatralaisissa jotaan takapajulaa ku pelkäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:08

Kyllä Marja-Sisko oli eilen telkkarissa aika väsyneen näköinen..Se on hänen ratkaisu mitä on tehnyt..Ei siinä pitäsi olle mitään kirkolla..eikä kirkossa kävijöillä mitään ongelmaa...jokainen tekee todella omat ratkasut miten elää..Sääliksi käy ihmisten suhtautuminen..Marja-Siskoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:22

Taas on työkkärissä yksi lisää.Toisella ammatti ,työpaikka ja muut.Ei voi jatkaa. Erikoinen tilanne. Ei ihminen kaikkia kestä.Mailma mallillaan.Kuitenkin on hänen yksityis asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:22

Minulle ei ole väliä onko pappi nainen vai mies. Nykyisin olen jopa suosinut naispappia.