Ihmeiden aika ei ole ohi!?

Löysin ½ koneestani yhden nappulan takaa, ennen tein sen aina näin 1/2!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 09:59

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Joskus on hyvä tehdä uusia asioita, eli vetää näppäimistötaso kunnolla työpöydän alta esiin. Tiedä mitä kaikkea kivaa ja uutta tulee esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:23

En osaisi itse tehdä tollaista merkkiä,sinusta oli varmasti mukaa,kunse avautui sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:23

Hienoa, että vihdoin löysit. Lämpimät onnittelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:32

JUU.muistaakseni windowsissa on siellä vasemmalla ekana ylärivissä § alla,nyt vaan käyttelemään sit.Iitse en ole löytänyt mun uudehkosta MACistä 1/2 eli teen sen näin vain...,kait se jossain lymyää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:33

½ ..... siellähän se on ekanna näppiksellä tokanna rivissä tai näis isoissa näppäimis ekana § tuon yläpuolella ja tulee samoin , kuin kaikki muutkin ylä merkit ½!"#¤%&/()=?`.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:55

Hyvä että löysit.
Poliisikoulussa kerran pyydettiin tekstinkäsittely harjoituksissa kirjoittamaan rikollisen nimi "Laaksonen". Kaikki muut saivat tehtävän valmiiksi. Mikko käänteli ja kaarteli näppäimistöä ja kysyi: "Missä tässä näppäimistössä on tuo toinen a-kirjain"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:08

JAA ETTÄ TÄMÄ MERKKI ½ ihan hyvin löytyy Esc nappulan alapuolelta tässä meidän näppäimistössä ja varmaan toistenkin näppäimistössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:36

Nyt minäkin vasta hoksasin sen, olen kirjoittanut sen vanhalla menetelmällä, Ida kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:55

⅔ joo, on ihmeellistä ⅜

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:03

Hyvä , että löytyi.Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:23

Kehityskelpoinen yksilö olet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:19

Uuden oivaltamisesta tulee aina kiva fiilis:) eiks jeh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:12

Nythän minäkin sen vasta löysin tämän ½..kiitos Ida...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:26

Minäkin todennäköisesti päivä päivältä löydän nappuloita.Niin moni nappula hukassa. Mestari kehittyy koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:23

Onnea vain löydölle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 20:03

½ ½ ½ iteki huomasin ny vasta