Mitä tekisitte vikingloton täysosumalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:22

No sillähän voisi jo tehdä vaikka mitä. Lapsilleni antaisin tietysti, talon rakentaisin juuri sellaisen mistä haaveilen ja ilman muuta matkustelisin. Keskittyisin sitten joutoaikana vain laittamaan ja hoitamaan puutarhaa. Ai niin, voisin kerrankin mennä autokauppaan ja ostaa uuden auton, hintaa katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:32

Rilluttelisin koko yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:37

en mitään, kun en ole onnettaren suosikki , enkä kyl ole ikinä laittanutkaan viikkariplottoa .. en edes tiedä miltä kyseinen kuponki näyttää ... mut jos se silti minulle tulis , niin ei ois sijoitus vaikeuksia , ei laisinkaan...kodin remppauttaisin katosta lattiaan ym paikat täällä mäessä , lapsia muistaisin isolla summalla , sekä antaisin tietty ekuja muillekin rakkailleni tarpeeseen...sijoitukseen sopivasti, et sit elää herroiks tai narreiks loppu iän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:51

Nukkuisin yön yli ja katsoisin uudestaan, onko "sokea kana" todellakin jyväset löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:58

Istuisin aloilleni,ihmettelisin ja kait ajan kanssa kasaisin itseni ja ajatukseni,häipyisin ja kauas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 10:01

Lähtisin näiltä kulmilta hyvin vikkelään muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:10

Kyllä sille käyttöä olis ja paljon.Taitaa olla vaan kuvitelmaa minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:16

Tarkistettuani ja vahvistettuani sen täysin todeksi että voitto on todella minun eikä jonkun muun hankkisin uudenkodin ja auton. Osalla voittoani avustaisin lähisukuani jotta heilläkin olisi kaikki paremmin kuin tänään edes hetken aikaa, sillä paras ilo on jaettu ilo lottovoittajallekkin. Loput rahat pistäisin pankkiin ja käyttäisin tarpeen mukaan normaaliin, tavalliseen elämään johon tuskin enää kuuluisi työssä olemista. Pröystäilemään noilla rahoilla en missään tapauksessa ryhtyisi, sillä se ei johtaisi kuin ojasta allikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:34

Antaisin lapsilleni, jos se tämänpäiväinen voitto-osuus olisi, tasasumman.
Kävisin maan parhailla yksityislääkäreillä.
Asuntoa tuskin ostaisin, elelisin vanhassa ja auton voisin ostaa ja palkata oman
kuljettajan. Ja tietennii johonkin hyväntekeväisyysjärjestöön.
Joku lähetysseura, ei Patmos. Olisihan ne kymmenykset siitä maksettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:23

Kyllä sillä tekisi ihan ihmeitä..olisi varmaan siipiveikkoja paljon perässä..
Lapsille antaisin joka tapauksessa,että saisivat asuntovelat maksettua..ja elämiseen rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:39

Olisin kovin hiljaa.En heti sitä uskoisi todeksi koska se on niin pieni mahdollisuus. Ostaisin lapsilleni tai saisivat itse valita ,asunnot.Antaisin rahaa.Autot ostaisin uudet.Itse menisin hivenaine tutkimukseen.Saattaisin käydä kunto testissä Vierumäellä .Saisin itselle sopivan kunnonparannus ohjelman.Tietysti pankissa olisin hyvin tarkka.Eihän sellaista rahamäärää heti tuhlaa.Ostokseni olisi kuin pieru saharassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:30

Rilluttelisin koko yön, ja tekisin sukulaisille piloja. Rakentaisin sellaisen linnan, ettei toista löydy. Ja auttaisin todellisia ystäviäni. Loput voisin laittaa pankkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:10

Ostaisin asunnon Kapkaupungin ulkopuolelta Simon's Townista. Osan antaisin hyväntekeväisyyteen.