Oletteko saanut huonoa kohtelua terveyskeskuksessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 13:11

Valitettavasti näinkin on tapahtunut. Terveyskeskuksen ansioksi luettakoon, että huonoa palvelua saattaa yhtä hyvin saada myös yksityispuolella. Siellä vain hinta on kovempi, eli hinnan ja laadun ero on vielä suurempi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 09:18

Olen, kuuluisalta kohutohtorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:34

Ihan samanlaista kuin tämän paikkakunnan muutkin potilaat eli kouluarvoasteikolla 6-7.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:40

Harvemmin vierailen,mutta ei mitään erikoista valitettavaa,vielä.Kehuja annan konsultaatiopoliklinikalle kaiken aikaa,ruusuja suorastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:48

Ei valittamista niistä harvoista kerroista, kun olen joutunut palvelua käyttämään.
Yrittänevät ainakin olla ahkeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:56

Ei valittamista,hoito on ollut asianmukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 10:04

Ihan hyvän kohtelun olen saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:15

viime kesänä sattui sellainen virolainen lääkäri joka ei osannut suomea eikä englantia kunnolla,,oli vaikeuksia .määräsi lopulta lääkkeet jotka olivat loppujen lopuksi sopivat minulle,mutta tunti meni sillä käynnillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:28

Ihan hyvä kohtelu, minulla oli Hesassa omalääkäri virolainen, mutta hyvä.
Nyt olen käynut täällä uudella paikkakunalla yhden kerran lekurilla ja ei ole vielä moittimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:25

Siksi vaihdoin yksityiseen kun tuo arvauskeskus ei oikein nappaa ja lääkärit vaituu.>10v ilman omalääkäriä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:20

kerran sain sellaisen reseptin , joka ei käynyt minulle , mitä lie nuoren kadinpääs liikkunut, kun luki vielä siitä lääkkeestä ei sovi sappipotilaalle ja sanoinkin, et en ota sitä lääkettä, no sain uuden reseptin tai puh,määräyksen apteekiin, niin mieheni haki sen lääkkeen ja just oli samaa , minkä olin kieltänyt ottamasta , jot ei se resepti yskänlääke hukkaan mennyt ... mieheni sen lääkkeen joi kovaan yskäänsä .. muuten kyllä aivan mahtavaa palvelua olen saanut terveyskeskuksesta ...sairaaloista ym sairauteen liittyvistä jutskista ..kiitokset kaikkille lääkäreille , hoitajalli ym.. jotka hoitooni jotenkin ovat liittyneet ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:28

Olen saanut todella hyvää palvelua terveyskeskuksesta...tosi tyytyväinen olen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 14:33

En ole saanut huonoa kohtelua jollei lukuun oteta sitä että loukattuani taannoin toisen nillkkani sen kuvaaamisessa viivyteltiin tarpeettoman kauan. Tätä tapausta lukuunottamatta olen saanut terveyskeskuksestamme todellakin ihan hyvää kohtelua, muutaman kerran jopa tasoltaan loistavaa palvelua. Siitä kiitos terveyskeskuksemme väelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:44

Kyllä mielestäni. Joku harjoittelijapoika istui lääkärintakki päällä ja yritti olla niin lääkäriä, että.Kysymyksessä oli tavallinen keuhkoputkentulehdus. Antibioottia piti saada. Alkoi sellainen kyselytulva, että ihmettelin, että olenko enää lainkaan lääkärissä.Hän tuijotti tietokoneen kuvaruutua ja kyseli ja arvosteli kaikki käyttämäni lääkkeet( Olen sydänsairas)Sitten hän soitti jollekin kolleegalleen ja ihmetteli suureen ääneen: "Täälä istuu nyt vanhus, joka ei muista koska hänellä on ollut sydäninfarkti"! Olin niin pyhää vihaa täynnä tähän polleaan nuorukaiseen, joka ihaili vain uusia bootsejaan. Siltä istumalta sanoin , antaa olla, en tarvitse teidän palvelujanne.Tulin kotiin.Menin samana päivänä yksityiselle lääkäriasemalle.Minua kohdeltiin kunnioittaen sekä sain lääkkeet.Siis veronmaksajana en saanut julkiselta puolelta asianmukaista kohtelua.Opin tästä kyllä tosi paljon.Jos olen sairas, niin yksityislääkäriin matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:47

Minä olen saanut hyvää palvelua. Olen tyytyväinen. Sieltä apu on tullut jos olen itse pitänyt puoliani.
Tarkkana täytyy olla joka asiassa.Että menee oikein .Kysyn jos en ymmärrä ,mitä se on.Miksi mulle sitä.Joskus olen sanonut että revi resepti en tullut lääkkeitä hakemaan.Pääsinkin fysioterapiaan ja olikin paras apu.Onhan noita tapauksia kerran mentiin läheistä viemään sinne oli maha kipeä. Sanoin heti että umpisuoli vaivaa. Siellä sanottiin että nälkä siellä mahassa vaivaa. Toinen meni iltasella leikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:32

Kyllä olen saanut.