Hidasta on kevään eteneminen. Mites muualla? Pakkasta aamulla taas -26..hrrrrr

Eipä paljoa houkuttele nyt aamulenkki. Liian kylmää. Eilen sentään lauhtui päiväksi ja talitintit laulelivat riemurinnoin, Vilman kiusaksi tietenkin.

Lisätty: 17.03.2010 - 09:14

Niiin...maaliskuun puolivälissä ollaan, mutta oi kevät kuinka sua kaipaankaan.

Avainsanat: pakkanen huomenta paukkui

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:11

-20 Mouhijärvellä.Hei, nythän on vasta maaliskuun puoliväli.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja muistutuksesta, että on vielä maaliskuu ja talven aika. Nytkin on pakkasta -8 ja lunta valtavasti. Hanki kantoi ja olipa ihana kävellä tuossa järven jäällä. Aurinko lämmitti ja kevättä on kyllä rinnoissa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 09:00

Lappeenrannassa pakkasta tällähetkellä -8astetta ja aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:12

Täällä Helsingin liepeillä pakkasta -16.4 astetta. Aamulla paistoi aurinko ,nyt on mennyt pilveen.Liian kylmä lähteä aamulenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:14

siis alkaa jo oikeesti kyllästyttää tuo lumen tulo , taas ois kolalla töitä ... plääh :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 09:18

- 23 Etelä-Savossa klo 7.00. Padasjoella ollut - 28! Ei hätää, parin viikon päästä syödään silliä ja juodaan kuravettä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:24

-9 astetta oli pakkasta aamulla, ei se paljoa ole mutta kaunako jatkuu, siitä ei tiedä tietenkään. Keski-ja etelä-Euroopassa kevät etenee kovaa vauhtia,s amoni itä-Euroopassa joten toivoa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:46

Lounais-suomi: Pakkasta -6,8 ja taivas pilvessä. Koko eilisen päivän tuprutti lunta. Näkyvät olevan lumitöissä katolla ja pihalla.

Lisätty: 17.03.2010 - 10:28

Vartti sitten alkoi taas lumisade. Tulee niin kuin Esteriltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:49

Keskeisestä Hgistä huomenta!Kirkas aurinko paistaa,-13° just nyt,påivitettynä,"lelu"lupaa min -7 ja max -3°,katsotaan mitä seuraa.Pihalla valtavat röykkiöt suuria kimpaleita,jotka pudotettu katolta,mutta ovatkin umpijäätä eli kestää sulaa ja kauan tätä menoa.Saan melkein päivittäin raportteja lounais-Ranskasta,jossa esim.tänään tulossa +18° ja aurinkoista!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 10:07

-11 oli puoli yhdeksän paikkeilla, mutta varmasti lauhtuu kesäkuuhun mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:12

Täällä Jämsänkoskella oli kylmempi aamu tänään kuin eilen eli -25 astetta pakkasta,ja todella kylmää. Hyi kauheeta kun on kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:26

Keurusseutu -16 astetta ja harvinaista, lumisadetta luvataan.
Siis arkisen harmaa päivä. Lähden näkövammaisten pippaloihin srk, joten siellä
iloinen mieli poistaa harmauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:28

Kisuäiti sanoikin puolestani että kauniita päiviä mutta kylmät ovat yöt. Hän se aina kerkee edelleni no nopeet syövät hitaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 13:30

-20 oli aamusta..nyt paistaa aurinko ja-2,9 asteita..ei vielä oikein kevättä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 18:17

Kanta häme yöllä oli 19-Lupasi lunta ja kylmää.Ensiviikollekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:33

Aamulla jokunen aste oli pakkasta, muuten ollut aurinkoinen päivä tänäänkin.