Victoria Turussa, lähtisitkö hänelle oppaaksi, ja mihin hänet veisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 22:35

Helsinkiläisenä veisin hänet Turun linnaan, tuomiokirkkoon, kauppatorille ja jos aikaa jäisi, niin taksilla suhtautettaisiin Rymättylän saareen tarkemmin siellä Herran Kukkaroon. Siellä odottaisi savusauna, avanto ja herkullinen ruoka. Saunaa ennen ehkä potkukelkkaralli olisi paikallaan. Sitten rouva(t) olisivatkin jo valmiit vierailemaan Becksin luo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 21:12

Veisin Victorian Myllysillan kupeeseen romahduskaffille tai jos rva haluais vaffempaa romahduskonjakille tai sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:22

Voisi vierä toispuoljokke föri kans ja äkki takasi, ette kukka vaa nää mitä puuhastella. Ja sit pystykaffel tori kulmal tietyste, et kalamuija saisiva jotta puheaihet. Sii o iha tarppeks tommosel otuksel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:33

En tunne kumpaakaan joten vaikea opastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:13

Ei minusta olisi hänelle oppaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 00:04

En lähtisi, koska tarvitsisin itsekin opasta Turussa. Vaikka olen kymmeniä kertoja siellä käynyt, tunnen vain ne paikat joissa mummon kanssa kävimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 03:56

Turunlinnaan,ostamaan matkamuistot sieltä, samalla vilkaistas Suomen Joutsenta ja yöksi retkeilymajaan
(jos se on vielä siellä). Näkis suomen kansan enstisajan kuuluisat paikat.
Kyllähän sitä miestään voi paluulennolla katsella sitten tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 06:56

Minä hakisin hänet meille kahville, on niin jäiset kadut täällä että ei viitsi tuolla kaupungilla paljoa kuljeskella. Meillä on sellainen Turku kirja katselkoon kuvia siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 07:26

En lähtisi oppaaksi, kun itsekin tarvitsisin opasta Turussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 07:56

En lähtisi, molemmat eksyisimme sillä en tunne edes itse Turkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:26

Kyllä haluaisin nähdä hänet, mutta opastaminen tuottaisi vaikeuksia, sillä en ole koskaan käynyt Turussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:11

kasvitieteelliseen museoon ruissaloon....kurulankylämäkeen ..samppanlinnanmäelle , katselkoot sieltä tätä talvista turkua , hiihtämään impivaaraan latuja nautelenkoskelle ...tais sit jo päivä hurahtaa , jot ehkä tuo hiihto jäis seuraavaan päivään.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:30

ei vois vähempää kiinnostaa. palkatkoon jonku jos haluu kattella nähtävyyksiä. en lähtis vaikka pyytäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 15:09

Davidin oppaaksi lähtisin mutta en Turussa kun en tunne kun linnan ja tuomiokirkon.