Löytyisikö keneltäkään koiratarhan teko-ohjeita??

Tolpat saan verstaalta - mutta kuinka korkea sakemannin kokoiselle koiralle? Entä verkko? Millainen pitäisi olla ja miten kiinnittää tolppiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 20:49

Rauta tolpat nurkkiin ja keskelle, verkko kierretään tolppien päälle ja kiinni. Meidän tarha on ehkä vähän yli 2 metriä korkea. Verkko on tolpissa ruuveilla kiinni. Ja ovi sitten vielä paikalleen, mutta sen teko on vaikein vaihe.

Kaksi tarhaa löytyy pihalta toinen on osto, ja toinen itse tehty. Suosittelen osto tarhaa, on paljon kestävämpi.

Lisätty: 16.03.2010 - 20:51

Niin ja koon voi itse määritellä miten suuren tarhan haluaa. Meillä aika iso, mutta niin on sen asukaskin. Pieni on kuitenkin helpompi siivota, ja pitää puhtaana. Sakemanni on kuitenkin suuri koira.

Lähteet:
Oma tieto.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille ja erityisesti sinulle Justus!
Koiratarha asia on edelleenkin vaiheessa mutta taidan kallistua tuon ostotarhan kannalle - on näin naisihmiselle ehkä se helpoin ratkaisu.
Justus: sinulle vielä: olen usein aprikoinut mikä kumma "mörkö" sinulla on profiilikuvassasi? Kerrothan kaverin rodun??? terveisin Ankkuri

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 02:46

Suosittelen testailemaan koiran hyppykorkeutta ja kaivamisintoa etukäteen. Verkkoaita ei joka tapauksessa kestä paljon painoa, jos semmonen kolkytkilonen koira siihen nojaa, joten tolppien tulee olla aika tiheässä. Nimenomaisesta koiraverkkoakin on myytävänä, googleta firmoja.
Täälllä oli jo entuudestaan jollain muovisilla kiristimillä kiinnitetty aita ja aika heppoinen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 07:55

www.junimeg.com/index1.html
Tuolla on jonkinlainen ohje.