Onko teillä kuksat kovassa käytössä?

Avainsanat: kuksa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 07:28

Ei ole käytössä, mutta ensi syksynä on. Lisäksi minulla on kaksi kultakeramiikkakuksaa, mutta en raaski ottaa käyttöön.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 20:03

Olisis kait,jos omistaisin.Unohtui kerran Sodankylän reissulla ostaa ja eikös yks meidän porukan irvileuka jossain Pyhätunturin huoltoaseman baarissa muistanut asian ja huutanut korkeaan ääneen "hei me ei muistettu kuksia Sodankylässä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:08

Tuossa se kaapin nurkalla odottaa seuraavaa Cooperin testiä Lapissa.
Testi: 12 minuuttia ilman kuksallista. Josku tuo testi onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:28

Möksällä on kuksat, mut ei kovassa käytössä, vain silloin tällöin sopivassa seurassa ja sopivaa juomaa nauttiessa, ehkä kerran kesässä. Mukavathan nuo on, läininnä tään näköset meitil: www.rovapystis.net/gif_kuvat...kuksat.gif

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 20:30

Kolme kuksaa koristeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:51

No voi tätäkin, ei ole pahkaa mistä sen tekisi, tai raitaa, kestäisi paremmin.
Mutta ei mulla ole poroakaan, jonka maitoa voisin siitä juoda,ja miksei eräretkillä
olisi sopiva käteen. voisihan siihen termospullosta kahvia lorauttaa.

Lähteet:
mielikuvitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:53

En muista paikkaa mutta oli kyltti että nurkan takana saa kuksia. Sitä käytetään vaan kiireenrajan yläpuolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:15

Ei löydy meiltä yhtään kuksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:18

Ei ole yhtään kuksaa minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 23:39

Yksi kuksa on makkarin kaapin päällä koristeena. Koskaan sitä ei ole käytetty siihen, mihin ne on tarkoitettu käytettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:28

Ei ole kuksat käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:54

Matkoilla käytän lentokonetta, autoa ja joskus laivaakin, en kuksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 22:59

Kuksa on karavaanarilla reissussa mukana, muilla reissuilla odottaa kotosalla.