Jos juot iltaisin kahvia,meneekö sinulta yöunet?

Avainsanat: iltakahvit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 23:32

En missään tapauksessa voi juoda illalla kahvia. Olen sen joskus tehnyt, ja koko yön saanut valvoa, kun ei uni tule. Juon ainoastaan aamukahvit. Joskus päivällä lenkiltä tullessa saatan juoda päiväkahvit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 19:53

Ei kahvi niiin paljon piristä, että yöunet menisivätt. Voi olla vaikutusta sellaisille henkilöille, joilla on huonot unenlahjat.
Nukkumaijalla on kanssani ystävyyssuhde ja uni on levollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:55

Touchée,nyt puhut asiaa Tuutikki100,menee ikävä kyllä,sen sata kertaa kun tekis illalla mieli töräyttää kahvit,esim.just nyt,mutta olen vielä klo 02.00 silmät kirkkaina eikä unesta tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:11

Tahtoo mennä.Kahvi aiheuttaa erinlaisia oireita muutekin minulle.Se on ulostuslääke,käyttää energia varat,hikoiluttaa,tulee nivel särkyä,pääkipeytyy,kangistuu.Olen taasen lopettamassa sen käyttöä ..Käyttämättä olen ollut ennenkin.Siihen tulee riippuvuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:20

Minulla ei unet mene, keittelen vielä ilta sumpit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 20:29

Kyllä menee, ei missään nimessä kello viiden jälkeen iltasella kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:33

Sama täällä kun Idan vastauksessa : iltapäivästä pitää olla varovainen kaffen kanssa tai täällä kukutaan puolilleöitä taatusti- on se semmoinen aines tuo kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:46

Juon ensimmäisen ja samalla viimeisen kahvikupposeni iltapäivällä.
En pelkää unien menoa, mutta on vahvoja särkylääkkkeitä käytössä,
niin en uskalla vatsani takia juoda. Hyviä kahvi kaisa hetkiä teille, iltaisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:13

Juomme iltakahvit ennen klo 18,00,niin ei mene yö unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:20

Juon alkuillasta kahvit..niin ei mene yöunet..enne klo 18...ja syön samalla voileipää..illasta myöhemmin jukurtin tai hedelmää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:43

Ei mene, juuri nyt istun kahvimuki edessäni. Tulin juuri kotiin ja on mukava juoda kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 00:23

Menee sillä kahvikiintiöni on täysi. Alkaa närästämään ja olenkin kahvin vaihtanyt teehen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 07:31

En keitä illalla enää kahvia sillä se vie taatusti yöunet. Lämmin mehu, kaakao tai tee voileivän kanssa sopii paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:29

Kyllä menee, ei iltaisin enää kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 09:30

Kahvinjuonti illalla virkistää niin että uni häiriintyy. Juon kahvia vain aamulla ja aamupäivällä. Nukun aina hyvin mutta piristeet illalla ovat pahaksi. Asiaan liittyy lääketieteellisiä perusteita, niistä kaikki eivät edes tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:17

Ei mene joka ilta juon ilta kahvin.Kun on tavaksi tullut nyt se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:25

Minulta iltakahvittelu ei vie yöunia, mutten silti juo illalla kahvia kuin aniharvoin sillä en juo muutenkaan paljoa kyseistä nautintoainetta. Jouduin aikoinani töissäni lipittämään kahvia työvuorojeni aikanan ihan liiankin kanssa ja täsätä syystä kahvi ei enää maistu minulle entiseen malliin. Mielummin juon iltaisinkin vaikkapa kaakaota, teetä, tai kuumaa mehua jos jotain lämmintä kaipaan sisälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:31

ei mene. joskus keitän pari kuppia kun iltaelokuva alkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:04

minulla menee kahvista yöunet ainoastaan siinä tapauksessa jos pannuun jää juomatonta.