Harrastatteko pulmapelejä kuten pirunnyrkki tms

Avainsanat: pulmapelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 19:31

En harrasta muita kuin ristikkojen ratkaisuja, joukkoon ei kuul sudoku,mutta krypot kyllä.

aivoille on hyväksi mikä tahansa aivotyö, vaikka palapelien kokoaminen.

Lisätty: 27.03.2010 - 23:14

Kiitos kaikille käyttäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 19:31

En tiedä sellaisista peleistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:34

Ens harrasta mutta lahjaksi olen sellaisia ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:55

Kaikki on pelattu mitä käsiin on tullut vuosien varrella (monia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:17

Pulmapelit ovat tuttuja juttuja, mutta en omista sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 20:28

En harrasta sellaisia, eivät onnistu minun pinnallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 21:13

En tiedä mikä on pirunnyrkki, mutta pulmapelejä harrastan. Ne on hyvää aivojumppaa, kun etsii ratkaisua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:24

Ei ole tietoa pirunnyrkistä..en ole koskaan kuulut sellaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:30

Ei ole minun juttuja,olen liian hermoileva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 23:15

Cluedo on hauska ja jännittävä murhamysteeripeli, jota pelasimme paljon muutama vuosi sitten lasten ollessa vielä esimurkkuikäisiä. Aivojumppaa ja loogisuutta kehittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:13

Aina kun kohdalle osuu. Muutaman omistan itsekin. Edellisessä työpaikassani meillä oli tapana tuoda niitä töihin ja haastaa työkaverit yrittämään ratkaista. Ottivat pulmapelin kotiin ja väsäsivät sen kanssa jokusen päivän ratkaisten tai heittäen pyyhkeen kehään.