Mitä joukkotarkastuksia haluaisit meille suomalaisille? Naisille/ miehille lähinnä. Naisille on jo mammo ja gyne/papa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 08:34

Kaikille sokerinrasituskoe, kolestorinmittaus ja luunkatoestomittaus.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 19:37

PSA on miehille jo olemassa, mikä se seuraava sitten olisi, ei ne taida uusia meille antaa kun
vanhukset ovat nyt jo tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:00

Kaikille suomalaisille haluaisin pakollisen sokerinrasituskokeen(tai mikä sen nimi nykyään on),jotta kaikki piilevät D2-tapaukset saataisiin ajoissa hoitoon,ihan heidän omaksi "iloksi"ja täten ehkä kansanterveyskulut vähenisi hiukan,pitkällä tähtäimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 20:26

Hyvä olisi tuota älyäkin joskus tutkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 02:41

Kolesterolia olisi hyvä alkaa tutkia jo aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:49

Henkilökohtaisesti en mitään muuta kuin mammografian ja se meidän kaupungissa järjestetty. Papan ottaa yksityislääkäri jonka vastaanotolla käyn. Kolesterolimittaus olisi tietysti hyvä vaikka niistä arvoista on kiistanalaista mieliipidettä, perustuen tutkimustietoihin.