Mitä tapahtuu Lapin baareissa, Ivalossa ja Utsjoella?

Lisätty: 17.03.2010 - 07:47

yle.fi/alueet/lappi/2010/03/...riend=true

Avainsanat: huvit baari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 08:24

Kuunnelhaan musiikhia jukebokhsista ja pyydethän etelhän naishii tanshiin, otethaan taas olutha ja sama toisthuu.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta. Linkistäni löytyy se oikea mistä oli silloin kysymys. Joikhataan taas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 16:42

Ei aavistustakaan,mutta takavuosina yks tuttu radiotoimittaja kertoi olleensa paikan päällä noilla seuduilla baarissa,yhtäkkiä kävi "sana" ja porukka juoksi mekastaen pihalle,aurinko tuli esiin kirkastaen koko tienoon kaamoksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:50

Rykivät ehkä...?

Lähteet:
Rykimä aika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:52

Utsjoella nykyään yksi baari ja sekin melkein aina ammottaa tyhjyyttään.
Ivalon keskustassa pari, joista toinen hotellissa ja toinen muuten vaan.
Ei niissäkään mitään tungosta ole.

Saariselkä (n. 40 km Ivalon keskustasta) on sitten aivan eri tarinan arvoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:40

Turistiaikana kaikkea mahdollista varsinkin kun on paikalla lapinmies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:58

Musiikki raikaa ja laulu soi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:41

Ei mitään käsitystä mutta epäilisin että jukeboxi syytää jossakin nurkassa ikivihreitä iskelmiä ja olut virtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:31

Varmaan täynnä kaljaveikkoja..musiikia kuuntelemassa..ja yrisemässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:04

Siellä Utsjoen kirkonkylän ainoassa baarissa on varsin kelvollinen kotiruokatyyppinen lounaspöytä.
Seuraavan kerran käyn tarkistamassa tason 25. päivä tätä kuuta.
Karigasniemikin kuuluu Utsjoen kuntaan. Siellä Kalastajan majatalon ravintolan täyttävät iltaisin norjalaiset, ja meno on melko riehakasta.