Lunta tupruttaa lounaisrannikolla. Miten se on muualla?

Pakkasta -4,1 astetta.

Avainsanat: lumi säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 14:45

Kanta-Häme 3- ei sada lunta eikä vettä .Räystäältä tippuu vesi .Aamupäivällä paistoi aurinko ei enään,
taivas pilvessä.Mutta valonhohka käy aivotoimintaan. Ollaan kessää kohden menossa .Linnut leikkii ,ajaavat takaa toisiaan,käyvät välillä syömömässä lintulaudoilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 13:16

Aurinko paistaa täysin siniseltä taivaalta. Pakkaslukema näyttää -3,5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 13:27

Täällä Etelä-Savossa tuulla tupruttaa ja pakkanenkin on hieman lauhtunut sitten aamu - 17 asteen lukemista. Mutta aurinko paistaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:10

Aurinko paistaa, hyvä ilma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:20

Kotkassa paistaa aurinko ja -4,5 asteita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:29

kun aamupäivällä läksin vesijumpaan ,niin aurinko paistoi ja linnut lauloi, nyt kun kotiuduin onkin ihan kaamee lumisade , aivan valkosena sataa lunta, miten täs jo alkaa oottelen noit vesisataitakin, kun tuota lunta jo on joka paikka täys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:45

Juu lunta tupruttaa. Kevät ei taida tulla koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:32

Oikein kaunis ja kirkas auringon paiste -7,7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:49

Oikein kirkas auringon paiste on Keski-Suomen korkeudella.
Mutta kun auringon paisteesta puhutaa, ei sovi unohtaa, että on vielä kokolailla kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:35

Lappeenrantaan on tulossa kylmä yönseutu.