Alkaako kesä vasta ensimmäisten lavatanssien jälkeen??

Avainsanat: lavatanssit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 14:33

kun nyt katson akkunasta ulos niin luulen et se kesä alkaa vast juhannuksen jälkeen...pessimistisinä povaan vainen...ja positiivisena uskon ,et pääsiäisen jälkeen ...tai ainakin vapun jälkkee ...mut kuiteskin helmat heiluen laitamme jallal koreast jussina... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 13:06

Jaa, ettäkö jos ei olisi lavatansseja niin ei alkaisi kesäkään. Ei se nyt ihan niin ole. Kyllä minun kesäni alkaa oikein hyvin ilman tansseja kunhan vaan aurinkoa ja lämmintä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:14

Pääskysestä ei päivääkään tai vaihdettiin polvarit jalkaan ja laulettiin suvivirttä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:19

Minun kesäni alkaa heti vapun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 13:26

Jos noin olisi saattaisi jäädä kesä tulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:29

Kyllä se kesä alkaa Vapusta...olen muutaman Vapun viettänny Rodoksella..silloin on alkanut lämmin kesä..tämän vapun vietän kyllä varmaan kotimaassa...Kesä vierähtää niin pitkälle..ennen kun on käynyt lavatanseissa...niin kyllä jäisi lyhkänen kesä..Juhanneksena ensimmäiset lavatanssit monesti vasta tanssittu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:41

Tänä talvena näin voi olla kun on tuota lunta kertynyt paljon, että kerkeää käydä pyörähtelemässä ennen sulamista. Mutta kyllä kesä vielä koittaa, ainahan se on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:52

Muistan lumisia talvia jolloin lumi on lähtenyt juhannus aattona, viimeiset.Silloin meille tuli kesä.
Routakin suli vasta juhannukseen. Kuinka mahtaa 2010v. kesän edistyvän.Vappuhan se tanssit laukasee ja täytyy sanoa että kyllä kait se vappu on edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:58

Kyllä sitä ennen vanhaan hyvään aikaan vapulta otettiin villahousut pois.
Nylonit jalkaan ja kellohelma vain heilahti, oli lunta tai ei hartun lava aukaisi kesälaitumet.
Toista se oli ennen, ei oo lavaa ei kellohametta ja nylonitkin on jo aikansa elänyt.
Ja nuoruus on jo jäänyt taa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:31

Vapulta se alkaa minun ja Vilman kesä....jos nyt noi lumet tuosta ensin sulaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 18:58

Kesä alkaa kun linnut laulavat ja ruoho ja puut alkavat viheriöidä ja maasta alkaa nousta kukkia ja kevät tuntuu rinnassa. Aurinkoa ja lämpöä ja lempeää sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:34

Puolikuuta peipposesta pääskysestä ei päivääkään ja kesä on alkanut.Lavatanssit on myös selvä kesänmerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:48

Vappu aloittaa minun kesän. Nuorempana piti päästä Linnanmäelle ajelemaan vuoristoradalla ja se oli aina kesän avaus.