Täytyykö paikkakunnallasi varata aika tk-laboratoorioon näytteenottoa varte?

Meillä on ollut käytössä tämä ajanvaraus systeemi jo jonkin aikaa.

Avainsanat: laboratorio ajanvaraus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 10:57

Paikalliseen voi marssia ilman ajanvarausta,odotella aikansa ja sisään,seinällä taulukko sopivista ajoista,jolloin enemmän tai vähemmän jonoa.Sairaalan labraan saapi varata aikaa,parempi niin,jos tarvii näytteenottoon päästä aikaisin.

Kysyjän kommentti

Lähete tietenkin täytyy olla labraan mennessä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 11:04

Olen käyttänyt nettipalveluna tarjottua ajanvarausta ja kas kummaa toimii hyvin.
Voi mennä kuitenkin ilman ajan varausta mikäli haluaa. Kun valitsee oikean ajankohdan ei tarvitse paljon odotella. Puhelinvarauskin kyllä toimii. Eli ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 11:09

Aikaa ei tarvitse varata, mutta lähete sinne pitää hommata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:11

Lähete täytyy meilläkin olla ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 11:24

Olen kuullut, että aika pitää varata, mutta enpä tuota ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:30

Ei tarvitse aikaa tilata, mutta lähete täytyy olla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:48

ei tarvitse. sinne vaan jonottaa ku aukee. työkkärilääkärillä on samassa yhteydessä, samoin yksityisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:20

Ei ole ajanvarausta mutta lääkärin lähete täytyy olla (ja niitä ei niin helposti saakaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:37

Ei tarvitse varata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:54

Ei aikaa tarvi tilata..lähete pitää olla..ja kun menee labraan..on jonotusnumero kenen vuoro on aina...ihan hyvä systeemi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:17

Ei tarvi aikaa varata, mutta kuten edellisetkin ovat jo tuoneet esille, lähete toki on oltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:01

Voi mennä jonottamalla tai sitten tilaamalla ensin aika joko puhelimitse tai netin kautta. Suosin nettiä. Ja on monta labraa joista voi valita. Tulokset menee sähköisesti ja samoin lähete löytyy joka labrasta, netistä.