Minua alkaa nyt heimotuttamaan, arvaatkos mitä se on.? Olen sanan kuullut Pirkko Lahdelta joskus ja nyt lähdn sitä toteuttamaan,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 22:38

Lähdet tapaamaan varmaan jotakin...ystäviä..en muuta keksi..

Kysyjän kommentti

Liisukka, kyllä jos alan ikävöidä jotain sukulaistani, niin sanon, että minua nyt heimotuttaa niin, että
täytyy lähteä sinne. Ehkä tämä suuremmassa mittakaavassa toimisi ehkä evakkojen ja kansojen
kaipauksen kera.MInulla se nyt "pikku" heimottumista.
Kiitos kuitenkin,sana on uusi ja vähän käytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 10:40

En ymmärtänyt kysymystäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:46

Tuli mieleen! Onkohan tuo Heimo tuttavasi?
Jos niin on. Mikäs siinä. Heimotuttamaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:49

Liippaakos suku-tai heimotutkimusta,mutta mulle tuli jokin sananjulistus myös mieleen,en ihan 100% ymmärrä mitä ajat takaa;onnea kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 11:08

Sinun tekee mieli tavata näitä uskonsisaria ja veljiäsi ja olet lähdössä heidän luokseen. Olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 11:21

Ei mitään käsitystä mitä tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:26

En ihan ymmärrä mutta en tunne myöskään yhtään Heimo-nimistä henkilöä. Pirkko Lahti on psykologi joten voi ajatallella ihan mikä kummaa tahansa.
Olettavasti on jonkin sortin hihhuloinnista kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:36

mitähän heimoa kaipailet ...no jos jonnekkin olet menoos , niin pidäppä lystiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:36

En ole kuullut sanontaa.