Onko sinulla käytössäsi autossa navikaattori?

Meillä sellaiste ei ole.

Avainsanat: navikaattori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 10:18

Kyllä minulla on 3 vuotta ollut navigaattori käytössä autossani.

Kysyjän kommentti

Osaat ainankin perille navikaattorin ansiosta,jos et muuten osaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 10:14

omaa en ole ostanut. yksi lomamatkan ylläreistä on katsella karttaa ja suunnistaa sen mukaan. voi tehdä mukavia poikkeamia.
työssä on navi tarvittaessa. on helpotus kun tietää pääsevänsä ekalla yrityksellä outoon osoitteeseen vieraassa kaupungissa ja työ edistyy aikataulun mukaisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:28

Kyllä vain......Monen monta vuotta on no ollut...Välillä käytän välillä en :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:36

Minun navigaattorini on jo niin vanha, että tuppaa vuosiluvutkin jo häviämään.
Se on latvasta laho, se minun navigaattorini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:39

On ollut käytössä jo muutaman vuoden (Navigon). Laitteen voi päivitellä netissä.

Viime vuonna joulun aikaan olin menossa keskisuomeen. Lunta tuprutti niin paljon, että liikennemerkit ja opasteet olivat 3-4 cm:n lumen peitossa (ei näkyvyyttä muutenkaan). Noudatin Navigonin ajo-ohjeita ja hienosti päästiin perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:44

Kyllä on tarvittaessa ja lainailen lapsille mikäli itselläni ei ole silloin käyttöä niin eipä tarvitse heidän ostaa omaa. Käytettäväksihän se on ja uusimmalla karttapohjalla aina eurooppaan saakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 11:07

Juuri edeltävään vastaukseeni tulin maininneeksi että on. On ollut jo kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:34

Ei ole navigaattoria ,kun on omista autoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:51

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:23

Mieheni autossa on GPS-paikannin, omassani ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:35

Jeps, on minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:41

meillä on yksi sellainen ja sitä sit siirellään autosta toiseen tarpeen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:47

Kyllä täytyis hankkia, vaikka ihan kartalla ollaan tähän saakka pysytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:28

Ei ole eikä tilata esim.ulkomailla se etsiminen ja löytäminen on oma seikkailunsa ja onnistumisen riemu jälkeenpäin.Olenko vanhanaikainen kehityksen este?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 18:33

Kyllä on. Kerrassaan näppärä laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:06

Tomtom tuli hankittua pika pikaa kun ajelin pari vuotta sitten tunnin ympäriinsä etsien oikeata paikkaa. Lainailen sitä myös tarvitseville läheisilleni. Päivitettykin on netistä muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:40

Ei ole ollut tarvetta hankkia..kun reitit osaa missä liikumme..on niin vähäistä se liikuminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:36

Ostin juuri uuden Nokian älypuhelimen, johon kuuluu navigaattori. Oiva vehje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 02:36

Ei ole. Minä luen hyvin karttaa ja mies näkee hyvin ympärilleen, joten eiköhän se riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:32

On sellainen karvahattu-malli ollut jo muutaman vuoden. Ihan kätsy peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 23:00

On ja hyvä apu se on ollut, kun työn takia erilaisia pieniä paikkoja olen etsinyt.