Mikä on suave? Muistatteko sen merkkisen aineen ja mihin sitä käytettiin?

Avainsanat: mihin käytettiiin aikoinaan suavea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:47

Muistan kyllä Suoveen,se on hiusrasvaa.

Kysyjän kommentti

KIITOS sinulle parhaasta vastauksesta. Sitä laitettiin minullekin hiuksiin kun oli ripille pääsy päivä.Siksi että,ei hiukset tulessa lennä silmilleni. En yhtään tykännyt kun sitä hiouksiini laitettiin ,näytti aivan rasvaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 09:29

Taisi olla miesten hiusrasva jolla ne hiukset laitettiin hurlumkuntoon ja lähdettiin tantsuloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:38

Hiusravaapa hyvinkin. Mummolan kampauspaikassa ennen vanhaan aina saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 09:39

Miehet laittoi sitä hiuksiinsa. Sitten kiilsi hiukset komiasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:42

Rasvaletit sitä käyttelivät kultaisella 60-luvulla ja jonkinmatkaa sen jälkeenkin.
Kun tuon ajan filmin pätkiä näkee on rasvaletti aika yleinen.
Aikansa kutakin. Nythän on muotovaahtoja sun muita kotkotuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:44

Miesten hiusrasva ennenvanhaan..millä miehet saivat rasvahiukset hurmurikuntoon..kun läksivät tansseihin..se oli sitä minun nuoruusaikaa..nykyään käytetään geeliä..mikä ei ole sillätavalla rasvaista...sillä saa hiuset ihan miten vaan..kun tulevat ihan tönköiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:45

Miesten huisrasvaa, muistan vieläkin sen tuoksun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:33

Kyllä sitä miehet käytivät ja tekivät komeita kiekuroita hiuksiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:39

Muistan hyvinkin,itse en käyttänyt,mutta kaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:47

Eikö sillä miehet muotoilleet hiuksensa 50-lyvulla. Sen aikainen muoti-ilmiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:49

Kaupasta löytyi ennen Suave-hiusrasvaa, nykyäänkin saa ostaa Suavea, kaupan nimi vain on vaihtunut. Italialainen viinimerkki on myöskin nimeltään Suave.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:38

Miesten hiusrasva,joka oli aikoinaan muodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:53

Luulenpa, että italialainen viini on Soave.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:21

Tarkoitat varmaan Soave-nimisiä voidetta. Sitä miehet laittoivat hiuksiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:34

Olisikohan kyseessä hiusrasva?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:26

Juu suavee tai pylkreemiä tukkaa ja paanalle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:48

Tulee mieleen aika noin 50 vuoden takaa. Pojat laittoivat hiuksiinsa tätä ainetta. Sillä muotoiltiin ihanan näköisiä kohotuksia hiuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2015 - 20:45

Suave ja Brylgreem oli hiusrasvoja. Saakohan näitä vielä mistään. "Brylgreem tyyli on tyttöjen mieleen"