Mitä et mistään hinnasta tekisi?

Avainsanat: et teksisi mistään hinnasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:06

Riistäisi henkeä toiselta ihmiseltä. En varastaisi enkä pahoinpitelisi ketään.

Kysyjän kommentti

KIITOS tästä parhaasta vastauksesta kuuluu nyt sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:02

Tappaisi toista ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:02

En mitään mikä on itselleni tai läheisilleni haitaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:04

www.napsu.fi/vastaukset/kysy...s/29552... tuolta voit lukea minun ja miksei muidenkin kirjoitukset ...:)

Lisätty: 16.03.2010 - 09:07

jostain syystä epäonistui tuo linkitys , mut kopioin oman kirjoitikseni , jonka laitoin samaan kyssäriin 13.4 -04
en tappaisi , tai jos nyt vielä mietin n iin voin kyllä senkin tehdä, jos joku tekee oikein pahaa lähimmäisillini ... no en söis maksaa enk' muitakaan sisäelimiä, en menis samaan paikkaan käärmeiden kanssa , kuten esim.. joku laittais jonkun käärmeen kaulaniympärille ..tai kietois sen hirvityksen jalkani ympärille .. sihen en suostuis vaan enenmin kuolisin.. käärme kammoni on niin kaamea .. et se oikeesti joskus kesällä häiritsee jopa ulkoiluani täällä kallionpäällä keskellä kyynpesiä .. tai no ne ovat tuolla kallionkoloissa ja se pelottaa minua ihan hirveesti .. kuten marjastus, kävely ja uinti jota en uskalla tehdä ilman , et ei joku katso laiturilta kun olen uimassa tai ole kanssani metssässä ym , niitä inhoon yhtä paljon kuin rattijuoppoja , pedofiilejä, ym.. hörhöjä...yöx ja kääx :(

Lähteet:
oma kirjoitus aijemmasta vastauksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:14

Joo minäkin muistan tälläisen kysymyksen joitakin päiviä sitten ja minulla on sama vastaus myös tähän,
en luopuisi uskostani Jeeukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 09:26

Mitäkö en tekesi. Äkkiseltään ei nyt tule mitään mieleen, taitaa olla tuo huuma vielä tuolla päässä. Söisi kastematoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 09:47

En edelleenkään kävelisi nuoralla Imtrankosken yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:48

Vaihtaisi sukupuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:04

En laittaisi kolmen kilon haukea kilon pussiin. Oli aika brutaalia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:04

Sanomattakin selvää,että enkä listalla on tappamiset ja kiduttamiset,mutta en kait hyppäis laskuvarjolla alas koneesta,enkä söisi ötököitä,enkä halisi tarantellaa yms.vastaavanlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:42

En tappaisi ihmistä enkä eläintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:28

Mitään rikosta en suostu tekemään, en isoa eikä pientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:21

Rikosta, enkä hyppäisi katolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:13

Se oli jonin13 joka viimeksi kysyi Kysytty: 15.10.2008 - 20:18
Mitä et tekisi mistään hinnasta? ja ne vastaukset löytyy tuolta
29'836 - 4'298 = 25'538 kysymystä sitten (taaksepäin) ?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/4298

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:43

Hyppäisi lentokoneesta ilman laskuvarjoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:37

En sytyttäsi seteleillä takkaan tulta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:53

Benji-hyppy jäisi kyllä tekemättä.