Victoria Beckham tulee sittenkin Suomeen, onko hienoa, mitä ajatuksia sinussa se herättää?

Avainsanat: victoria beckham suomeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 02:35

Hyvää julkisuutta Suomelle, että täällä on näin taitavia ortopedejä. Jalkapalloilija kiinnosti silti minua enemmän kuin laiheliini vaimonsa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 04:34

sen verran kiinnosti että vastaan sinun kysymykseen.
en tunne kyseistä henkilöä,,minun puolestani menköön vaikka suomeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 06:36

Ei hän taida tänne tulla ja Beckhamkin häipyy huomenna jos lääkäri luvan antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 07:56

Ei kyllä kiinnosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:36

Ei varsinaisesti kiinnosta, tiedän kyllä että ko. pariskunta on maailmankuulu ja ovat sentään jotain tehneetkin (verrattuna meidän tukiaisiin ja muihin). Suomalainen ammattitaito lääketieteessä saa kunniaa tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:38

16.3.2010 klo 08.38, Becham leikattu viimeyönä Turussa ja lähtee kotiinpäin tänään.
Ja tulee vielä hyvään kuntoon. Liian paljon uutisissa hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:02

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:04

Vaimon kuuluukin olla miehensä tukena,kun miehen jalka on pipi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:05

Kuuluisa ja näyttävä pariskunta, mutta vierailu ei herätä mielenkiintoa. Beckhamin pelaamista on kyllä nautinto katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 09:24

He ovat tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin. Tietysti onhan tämä Suomelle aina iso juttu kun maailman kuuluisuuksia täällä piipahtaa kuka mistäkin syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:29

Ihmisiä tulee ja menee jos jonkinlaisia. Ei niistä jaksa olla kiinnostunut.
Tällaisilla taupauksilla saadaan "suuren yleisön" huomio pois muista tärkeistä asioista.
Sehän lienee tarkoituskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 09:55

Ei kiinnosta pätkän vertaa joku Viktoria tai hänen tulonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:15

turha julkkis sanon minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:41

Mitä ajatuksia herättää?Ei niin mitään,mahtuuhan tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:44

Hienoa, että tulee tukemaan miestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:45

Kukas se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:45

Ei mitään ajatuksia. On parempaakin ajateltavaa. Ihminen siinä kuin kuka tahansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:41

Pitää nostaa liian suuria numeroita..kun joku vähän kuuluisampi on tulossa Suomeen..onhan tietysti hyvä että on tukihenkilöitä..