Tiedätkö mitkä ovat vaatteidenvaihtokutsut, oletko osallistunut?

Avainsanat: vaatteidenvaihtokutsut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 14:17

Entiset työkaverit kokoonumme kerran vudessa yhteen..Viime keväänä,kun olimme yhden työkaverin mökillä..jokainen toi vaateita mitä oli jäänyt käyttämättä ja halusi luopua niistä..sitten laitoimme esille ja vaatteet vaihtoon..sai ottaa mitä halusi....oli tosi hauskaa..kun pääsi omista eroon ja sai toisen vaateita tilalle..

Nämä ei ollu mitkään kutsut..itse vaan keksimme tällaisen jutun..illan piristeeksi..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:44

Kuulostaa mielenkiintoiselta. En ole koskaan ollut. Naapuri viettää aina keväisin kukkienvaihtokutsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 07:44

En ole koskaan ollut , mutta eikös siellä niitä vaatteita keskenään vaihdella joita itse ei enää käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:48

En ole kutsuista kuullut, mutta Hesassa oli paikkoja, jotka toimivat vaatteidenvaihto periaatteella.
Sai kyllä ottaa vaikkei itse vienyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:52

hyvä idea ois kyllä, mut meitillä on täällä taimien vaihto päivä , ja sinne olen kyl osallistunut ...sekin on kiva tapahtuma ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:16

En ole ollut tälläisillä kutsuilla,ois varmaan ihan hauskat kekkerit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:18

En ole osallistunut, en edes kuullut. Hyvä idea. Mistähän noista olisi jotain tiedotetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:57

En ole kuullut tällaisista kutsuista, ainoastaan "pyyheliina-kutsuista"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:03

Täysin tuntematon tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:55

"Rättibileet" matkalla kirpparille,onhan varmaan samantyylisiä kekkereitä sielsuntää;mielikuvitusta vaan käyttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:44

En tunnista tapahtumaa. "Komennettu" on kyllä vaihtamaan vaatteita kutsuja varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:52

En ole koskaan osallistunut, enkä ole koskaan kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:39

En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta kirpputorista. Pari kertaa vuodessa, ehkä useamminkin, saan kutsun "muoti-iltaan" eri muotibutiikeilta. Silloin ostot kyllä maksavat.
Vaatteidenvaihtoilta on varmaan nuorten juttuja, en ole kyllä Helsingissä niistä kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:51

Tämä on minulle ihan uusi juttu. Hyödyllinen tapa laittaa vaatteet kiertoon, luulisin.