Onko rakas sisaruksesi myös pahin vihollisesi?

Avainsanat: rakas sisarus vihollinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 20:37

Kuusi vuotta vanhempi sisko kulta on inhonnut meikäläistä aina - hankala ikäero tuo kuusi vuotta. Nyt aikuisiällä en näe mitään syytä kaveerata kun siitä tulee jokakerta huonot fibat.
Kaverit ja ystävät voi valita mutta sukulaisia et, mutta mikään laki ei pakota pitämään yhteyttä jos ei se onnistu!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ei sisaruussuhde todellakaan aina ole auvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 02:44

Ei ole, on erittäin rakas tällä hetkellä. Muuten voisin sanoa että suku on pahin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 04:43

ei , mutta on mokoma kateellinen,palelee siellä suomessa,suvussa ei moittimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 06:53

Ei ole rakas eikä vihollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:45

Kyllä minulle kuusivuotta nuorempi sisareni on hyvin rakas.
Tapaamme päivisin tai ainakin soittelemme.
Meidän välimatka fyysisesti on noin 2 km.
Sanon tämän käsi sydämellä.

Lisätty: 16.03.2010 - 08:51

Jos tarkemmin ajattelen ei minulla ole ketään vihollista,
en leikillänikään pelaa Ruotsi-Suomi maaottelua ystävieni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:56

ei ole ..hyvin ovat rakkaat, niin kuin on muukin suku ...olen hyvin sukurakas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:07

Eivät ole minulle ainakaan vihollisia.Vaan paremmin sanottuna hyvin läheisiä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:20

Mitä vanhemmaksi tulen sen läheisemmäksi siskoni muuttuu,aina ei ole ollut näin lämpimiä välejä,soittelemme harvasepäivä.Maantiiteellinen matka meillä on satojakilometrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:26

Olen ainoa lapsi. Nuorempana olisin kovasti toivonut, että minulla olisi isoveli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:04

Ei kumpaakaan. Olemme hyvin harvoin yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:28

Aika haalea suhde vanhempaan sisareen,mikä tietty sääli,mutta kaukana on ja välimatka mittaamaton ei matkassa,mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:53

Ei ole, kun ei ole sisaruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:49

Olen ainoa pentu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:59

Ihan hyvät välit on veljien kanssa...pidämme yhteisiä pippaloita...eli juhlia.Kun täytin.65v. juhlat oli ihanat..kun pidimme yhdessä veljenvaimon ja hänen kaksoiveljensä..kanssa viime kesänä..ja veilä veljen poika vihittin samoilla juhlilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:35

Ei todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 18:24

Meitä kaikkiaan oli sisaruksia 6 .Tyttöi ja poikii. Saattaahan siinä elämän varrella niinkin käydä, että läheinen tulee viholliseksi.Meillä varsinaisesti ei olla vihollisia . Vaan muut syyt pitää erillään.Toisia tavataan toisia ei kovin useasti.Se on ikävää sellainen nokittelu.