Luin juuri blogin jossa kerrottiin, kun syöt paljon mustikoita niin saat kauniin ihon.

Otetaanko naiset urakka, ja tyhjennetään kesäksi pakastimet.

Avainsanat: mustikat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 11:33

Mustikan terveysvaikutukset on tunnetut,silmien ja ihon suhteen sekä monet muut avut.Harmi,että ei ole isoa pakastinta marjoja täynnänsä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:38

Sen me teemme, mustikoita riittää, mutta tokkopa nuo enää auttavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:01

ja ei yksin tein mustikoita tai marjoja popsien saa hyvää ihoa , vaan mustikoita popsien saat myöskin hyvän näön , dementtiaa ja kakksostyypin diabettestä ne ehkäsee , jot kilo marjoja päiväs tai puoli , niin terveys ja pitkä ikä on taattu , luin minä jostakin lehdestä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:02

Olisipa se blogi ollut jo aikaisempina vuosikymmeninä luettavana.
Olisin nyt kurtuton ja rypytön, asuin nuorena maalla. Eiks ne mustikat
nykyään anna paremman näönkin. Siihen voisin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:12

Kyllä tämä on totta,syön itse paljon mustikka keittoa ja iho on pysynyt tosi hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:49

Uskon jutun pitävän paikkaansa. Mustikassahan on myös paljon muita hyviä suoja-aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:56

Voi mustikan syönti auttaa ihoonkin,mutta näölle ne tekevät ainankin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:02

Juuri niin mustikoiden pitäisi auttaa näkökykyyn. Mutta eilen sanottiin että marjojen (= kaikki marjat)runsas syönti auttaisi maksan toimintaan ja estäisivät sokeritaudin (diabetes)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:16

Niinpä, pitäisi joka päivä syödä iso annos. Olisi oltava mahdottoman suuri pakastin, että riittäisi satoajan ulkopuolellakin syötävää joka päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:40

Suomalaiset urheijatkin talvilajeissa käyttivät piristeenä kuulemma "mustikkasoppaa". Ei se näkökykyyn paljon vaikuttanut, kun kaikki alkoivat katsoa sormien välistä tapahtumia. Ihokin taitoi olla ahavoitunut vauhdin huumasta.

Normaalikäytössä uskon kyllä mustikan ja muidenkin marjojen tervehdyttävään vaikutukseen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:01

Uskon että mustikat auttaa ja näkökyvyn paranemiseen myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:10

Syön paljon mustikoita ja muita marjoja..kun pakastin pitää saada marjoista tyhjäksi..Ilmankos niin hyvä iho..siinäkö se salaisuus piileekin..en tiennyt..ja rusketus säilyy hyvin iholla..