Kaunein ja rakkain paikkasi lapsuuskodissasi?

Avainsanat: kaunein rakkain paikka lapsuuskoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:17

Sitä kotia ei enään ole, on vain muistot ja ne ovat ajan kultaamia.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Muistot ne saavatkin kaiken näyttämään kauniimmalta kuin ovatkaan. Muistoissa minäkin elän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:18

Minulla se oli olohuone minne koko perhe kokontui illalla telvision ääreen.l

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:29

keittiön pitkäpöytä , jonne kokoonnuimme muutamia kertoja päivässä , meillä kun kotona syötiin kaikki yhdessä , eikä niistä ruoka hetkistä saanut olla pois , kuin todella hyvällä syyllä, mutta miten nyt näin jälkikäteen muistelen ne olivatkin lämpimiä hetkiä, siinä kuuli aina kuulumiset .. ja vieläkin kun ei enään ketään kotona asuttu , käytii kaikki silloin tällöin äidin patojen ääressä koko poppoolla syömässä ... ikävä niitä hetkiä , nousee ihan tippa silmään snif.. :) nyt ovat muistoja vain, kun ei ole äitiä , joka laittais meille ne padat kuumaksi snif =ikävöissään.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:59

Ei niinkään lapsuuden kodista, mutta mummulan vintti oli mielenkiintoinen paikka. Siellä oli paljon, paljon vanhoja tavaroita ja vaatteita. Mielikuvitus vain irti ja leikkimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:07

Se oli varmasti olohuoneemme ja isopihamme,missä mahtu temmeltämään,sauna oli myös tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:28

En muista sellaista olleen. Asunto oli pieni ja paikat piti jakaa sisarusten ja äidin kesken. Ehkä se sitten oli oma sänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:13

Mummoni keinutuoli joka sijaitsi olohuoneessa.