Kodinkone jonka kanssa et pääse sinuiksi?

Avainsanat: kodinkone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 02:38

Digiboksin kanssa en pääse ystäväksi. Tallennan ohjelmia, mutta jostain syystä ne menevät väärälle päivälle.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Oletko vilkaissut onko aika-asetukset oikein?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 06:34

Minulla on yleiskone jota en tykkää käyttää teen mieluimmin käsin kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:13

se on nuo kax , yx musta ja toinen vihree .. rumia ja äänekkäitä eikä nekään tykkää musta , kun ain ovat kiinni jossain kulmassa tai jotain muuta .. se on imuri , et voinkin inhota niitä .. onneksi rakas kultsini tykkää jopa imuroimisesta .. muuten oisin hermoraunio kait , jos joutuisin imuroimaan , miks noi imutuskoneet ovatkin niin minuu vastaan...noo-ooo meitil on oikeesti molemmin puolinen vihasuhde :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:40

Kyllä ne on nuo imurit. Ne ei tottele minua, enkä minä niitä. Raivostuttavia vempaimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:00

Olen sinut kaikkien kanssa,no netti tietysti joskus temppuilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:48

Pölynimuri. Kun yritin siihen tarttua se otti metrin loikkia ja pakeni ulottuviltani. Tuon jäkeen en ole siihen koskenut.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:20

Tämä tietokone ja netti sillöin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:44

Keittiökaapissa on jonkin sortin yleiskone jota olen tasan kerran käyttänyt. Lopputulos oli eri mitä tarkoitin sen olevan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:14

Yleiskone, jonka ostin muka uudempana ja parempana kuin edellinen. Paljon osia ja vie paljon tilaa. Annoin sen lapselleni, mutta hänkin palautti sen vuoden päästä tilaa vievänä. Vanhassa vara parempi, vaikka pullataikina kerran meni koko vatkaimen sisään. Purin sen osiin ja putsasin ja taas toimii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:22

Uuden pölynimurin kanssa..kun on olevinaan niin kömpelö....vai oisko että käyttäjä on se kömpelö..jompi kumpi joka tapauksessa..