Kumpi mies on parempi: Parrallinen vai parraton?

Avainsanat: parta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:06

Ei parta pahoille kasva. Mutta jos ulkonäöstä puhutaan, niin riippuu parrasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 01:46

^ Olipa ihanasti sanottu. Tuo täytyykin muistaa.

Sellainen sopiva sänki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 07:05

Sänki on sexy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 07:45

Minä en pidä parrasta enkä sängestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:10

Joillekin sopii parta toisille ei. Molemmista olen tykännyt. Viikset nyt ainakin pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:24

Parrallisesta ei ole kokemusta joten en tiedä. Parraton, siisti mies on mieleeni enkä vaihda! Olen kuullut että parralla peitetään huonoa ihoa, sen vastauksen sain kun kyselin mistähnä johtuu kun aika monella on epämääräinen, hoitamaton partakuontalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:00

Ainakin George Clooneylle sopii parta tosi hyvin. Riippuu parran kantajasta, toisille sopii ja toisille ei. Jos on parta, niin sitä pitäisi sitten myös hoitaa - ruokkoamaton parta ei pue ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:30

Niinhän sanotaan: "Ei parta pahoille kasva, eikä turpajouhet joutaville"!
Ida sen taas tiesi. Monennenko kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:44

Parta on hyvä, sänki on kamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:46

Ida tietää ja muistaa;oikealle George Clooneylle sopii ihan mikä vaan,samoin mun "GC"lle ,paitsi hoidettu parta aiheuttaa mulle reaktion leukaan ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:03

Ehdottomasti parraton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:22

Parraton ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 17:07

Oon sitä mieltä, että onko parta vai ei - miehestä parempaa/pahempaa tee, sanoisin, jot molempi parempi, noin ulkomuodollisesti, mut kyl se sisus on se joka ratkasee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:26

Parrallinen mies on ihan hyvä,kun on parta hyvin hoidettu....en voisi kuvitella miestäni ilman partaa..kun on kaitakasvoinen..