Aiemmin täällä kysyttiin, miten treenataan rintalihaksia. Mutta minä kysyn että: Miten treenataan takapuolta?

Avainsanat: takapuolen treenaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 00:42

Kiivetään päivittäin rappusia olkkarin ja napsun välillä. =). No kävely ja pyöräily taitavat olla siihen oivia harjoituslajeja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 01:38

Mulla on tapana seistä ja koukistaa polvi, jolloin kantapää osuu peppuun. Se nostaa pakaraa. Joskus teen kyykkyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:24

Tanssi treenaa sopusuhtaisesti koko vartaloa. Luin juuri Pauliina Taluksen kirjaa Elämäntapana fittness, jossa hän kertoo pakaroille parhaan massaliikkeen olevan erikoisleveä jalkakyykky käsipainoilla ja tämän lisäksi pakarapotkut taljassa. Kirjan painos on loppu, mutta kirjastoista (ainakin pk-seutu) löytyy.

Lähteet:
Pauliina Talus: Elämäntapana fittness.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 11:01

Portaat ovat kuulemma tehokas keino siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:12

Kuten Maarit77 ,mulla oli myös tarkoitus kehottaa tekemään jalkakyykkyjä painon tai keppikin riittää,pysyy selkä suorassa ja tehostaa liikettä.Toistoja,toistoja ja toistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:43

Portaitten kiipeäminen on hyvä..jalkakyykyt ja kun seisot vaikka kassajonossa alat siinä samalla jännittämään pakaralihaksia ja lasket rennoksi..ennättä monta kertaa jännittää jos on pitkä kassajono..