Voiko ihminen olla ylionnellinen?

Ja jos on, niin mitä siitä seuraa?

Avainsanat: ylionnellinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 12:29

Kyllä voi.

Kysyjän kommentti

Kiitos, niin minustakin tuntuu kun sille ei löydy edes sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 23:54

Kyllä voi olla ylionnellinen...Silloin tulee sellainen onnen huuma..sydän sykkii ihan mahdottomasti..voi tulla onnen kyyneleitä..eikä varmaan unta saa..kun on tunteet korkealla..näin on aika harvoin..että elämä tuntuu tosi ihanalta..sellaisen saa aikaseksi uusi pieni prinsessa tulollaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 23:58

No eihän sitä ylionnellinen voi olla.
Voi olla onnensa kukkuloilla, toiset korkealla ja vieläkin korkeammalla. Joillekin ihmisille nuo kukkulat on käymättä ja pysyvät saavuttamattomina.
En tiedä oletko jo päässyt kukkulan huipulle, mutta tunnevuodatuksista päätellen olet ainakin lähellä lakipistettä. Ole onnellinen kun on sen aika.
Hyvää matkaa sinne huipulle onnentoivotuksien myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 00:33

Voi olla, ei siitä mitään seuraa, joskus elämässä tapahtuu onnellisia asioita. Ja Paljon Onnea vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:21

Mikä lienee se onnen mitta? Ei kait sitä liian onnellinen voi olla? Pitää nauttia siitä onnen tunteesta silloin kun se kohdalle osuu ja olla kiitollinen syystä joka sellaisen tunteen antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 11:03

Enpä usko, että ylionnellinen, mutta tosionnellinen voi olla. Ja siitä pitää nauttia silloin. Sellaista nimittäin tapahtuu harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:43

Ylionnellinen en ole koskaan ollut,mutta nytkin olen onnellinen,mitään maatakaatavaa ei ole näköpiirissä.