Kun naurat oikein sydämesi pohjasta, tuleeko sinulle silloin hikka?

Minulle käy joskus niin.Sitten se hikka alkaa naurattaa mikä puolestaan vaan pahentaa hikkaa.

Avainsanat: hikka pitkästä naurusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 21:07

Ei tule, mutta hikka on parhaillan

Lähteet:
miä neuvoksi

Kysyjän kommentti

Toivottavasti hikkasi on jo parantunut! Paras konsti sen häätämiseen on syödä pari ruokalusikallista hienoa sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 18:51

Minulle tulee maha kipeäksi, hikkaa en ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 18:58

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 19:09

Ei tule hikkaa, mutta pallea kipeytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 19:44

Ei hikkaa, mutta leukaperät on lujilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 19:50

Minulta valuu kyyneleet silmistä, kun nauran sydämeni pohjasta.Silloin kait itken ilosta.?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 19:53

,Kun saa naurusta kiinni, niin ettei loppua meinaa tulla.Tulee vedet silmistä ja käy vatsaan .Aika kummallista mistä sitä naurua riittää joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:14

Johan on probleemaa kyllikseen - kuullostaa aika hassulta.
Eipä ole tuosta kokemusta mutta yskä ja hikka yhdessä on kanssa aika hupaisa olotila - nim. "kokemusta on"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:32

Kyllä minulle joskus on hikka tullut, mutta siihen tarvitaan paljon naurua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:34

No toisilla tulee vesi silmistä, minulla voi tulla pissahätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 21:21

Tekee hyvää nauraa oikein makeasti,eikä minua nikota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 21:51

No kun oikein paljon nauran siis sillai ihan hervottomasti ja pitkään niin tulee lopulta itku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 21:57

Timppa sut pitää säikyttää,BÖH!
Avainsanoista ja Mariaanan vaastauksesta tuli mieleen mutsivainaan sanonta "itku pitkästä ilosta,pieru pitkään nauramisesta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 22:31

Vedet tulee silmiin,kun nauraa kovasti..eli onnen kyyneleitä...Tänään nauroin niin paljon,että on pallea ihan hellänä..oli niin mukava työkeikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 22:40

Siitäkin, mutta kylmistä lihapullista etenkin.