Miksi S.Linden teki sen...?Olisikohan lähestyvillä vaaleilla merkitystä...?

Lisätty: 15.03.2010 - 15:29

"ahmat12" HALOO...Se "sooloilu"eduskunnassa mediamaksun suhteen... ;-)

Avainsanat: mediamaksu maton alle ja vaalien jälkeen taas aletaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 17:35

Näkyvyys mediassa on poliitikolle sama kuin sataisi ääniä laariin. Tätä ne tavoittelevat kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Oikeudenmukaisempi vaihtoehto minusta olisi budjettirahoitus. Ajattelen vaan pienituloista yksinäistä eläkeläistä, jonka kuukausieläke on esim. 600 €. Hänelle 195 €:n mediamaksu on kohtuuttoman suuri.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 15:22

Teki minkä?

Lisätty: 17.03.2010 - 09:01

Jos on kyse mediamaksusta, asia on vähintäänkin ristiriitainen. Suomessa voidaan verottaa henkilöitä mutta ei huoneistoja/huonekuntia. Verosta on kyse ja Ylen rahoituksesta, ei kait Lindeniä voi syyttää. Jos asiaa olisi hoitanut joku demari, ei haukkujakaan tulisi! Näin yksinkertaista se on. Ministeri otti myös kansan mielipiteen huomioon ja se on sentään harvinaista. Juristit ovat kiemuroita selitelleet, kuunnelkaa niitä. Omasta puolestani voi maksu olla, ja kaikki maksamaan vaan, vapaamatkustajia on aivan liikaa. Mutta kuka maksaa niiden puolesta joilla ei ole varaa itse maksaa, sossuko eli veronmaksajat?
Kannatan budjettipohjaista taloutta YLElle, ei mitään veroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:41

Kyllä vain, vaalit siinä varmaankin takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 16:01

Äänien kerjuulla hän on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:41

Gallupien mukaan valtaosa suomalaisista on kyseistä mediamaksua vastaan, vaalit lähestyvät, siinäpä niitä syitä Lindenin päätökseen.
Ja, käsi sydämelle, uskooko joku todella uuden mediamaksun pysyvän samalla tasolla myös tulevina vuosina verrattuna nyt suunniteltuun. Eiköhän kyseessä liene veroluonteinen maksu, joka tulee nousemaan vuosittain. Vertaa vaikkapa auton käyttömaksuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 23:59

Ainahan niitä ääniä kerjätään ennen vaaleja..