kukahan on Napsun nopein kysymysten lähettelijä?

mitähän veikkaisitte?

Avainsanat: kysymykset nopeus toistaminen toistuvuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 17:19

Annuliinilla tuntuu olevat automaatti kysymysten lähettelyyn. Toimiikohan kolikoilla?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 14:22

Hmm.... veikkaan annuliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:25

No, Annuliini se taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 14:49

Kyssäri ja minuutti - hyvä vauhti. Taitaa olla hän joka kyselee taas ihan mitä vaan mielen tulee. Ja joihin justus ja allekirjoittanut on yrittänyt tässä vastailla mielensä mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:20

Heh heh...ihan tuntuu kuin tämä "annuliini"olisi saanut joitakin traumoja napsulaisille...? ;-)Nooh,ei se niin vakavaa ole....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:44

Kyllä ainakin annuliini etupäässä on, tuntuu että kysymykset tulee alta aika yksikön.
Toisaaltahan se on hyväkin, jos joku viitsii kaikkeen vastata, niistähän saa pisteitä
enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:51

Entinen Gristalli veikkaan mä....vaihtanut vaan nimimerkkiään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:48

niin annuliini saa nyt kyllä koht 100 pistettä ja papukaija merkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 17:49

Alkuinnostusta annuliinillä. Loppuu aikanaan tai vähenee ainakin. Ehtyy se hyväkin kultasuoni joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 18:43

Varmaankin kysyjä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 00:27

Annuliini lähettelee kysymyksiä..mutta ei valitse parhaita vastauksia..ei varmaan ennätä lukea edes kysymyksiä..on sellainen vauhti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 01:33

Panostaisi laatuun määrän sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:20

annuliini tykittää minuutin välein uutta -jos luottaminen kelloaikoihin jotka kyssärissä näkyvät. justus teki nopeeta kanssa tossa yhdessä vaiheessa.