Oletteko käyttäneet kansanparannushoitoja esim. kalevalainen jäsenkorjaus?

Olin kokeillut hoitoa jos toista lannerangan vaivaan (kiropraktikko, naprapaatti yms.), mutta vasta kalevalaisesta jäsenkorjauksesta sain avun.

Avainsanat: luontaishoidot kalevalainen jäsenkorjaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 14:19

En ole kokeillut, mutta nämä asiat kiinnostavat kovasti.

Kysyjän kommentti

Olen myös kiinnostunut vaihtoehtohoidoista. Mieluummin jäsenkorjaajalle, kuin puukkoa selkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 14:42

En ole rohjennut heidän käsittelyynsä mennä vain vaivaisena ihmisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:46

En ole kokeillut, mutta olisin kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:21

En ole poppamiehiin tutustunut, kalevalaiset keinot olivat käytössä silloin kun lääketiede oli vielä lapsen kengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:38

Enpä ole niihin tutustunut niin en ole niitä käyttänytkään. Käytän kyllä homeopatia hoitoja itselläni.
En lääkkeitä.Sillon kun tuntuu että kaipaa vahvistusta.Se on omien toimintojen vahvistamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:52

En ole käyttänyt, edes kuullutkaan sellaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:01

Olen joskus kokeillut villalankaa sormessa syylän poistamista varten. Lieneekö tuo auttanut, kun niitä ei ole näkynyt vuosikymmeniin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 17:42

En ole kokeillut, enkä tiedä millaisia ovat. En uskaltaisi luottaa sellaisiin hoitoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 22:18

Ei kokemusta,eikä kait uskallusta ky.hoitoon,ennakkoluuloisena.