Onko miehet vai naiset parempa asiakaspalvelijoita?

Avainsanat: tuli juuri testattua puhelimessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 16:17

Kyllä ne tasapuolisesti jakautuvat ja eiköhän se ole niin, että jos asia sujuu jomman kumman kanssa
kivasti, on hänen faninsa.
Se on niinkuin lääkärillä käyntikin, jos avun saa niin on hyvä.

Kysyjän kommentti

Näin se mielestäni menee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 13:47

Sanoisin kyllä että yhtähyviä ja tasavertaisia molemmat osapuolet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:10

Riippuu ihmisen ammattitaidosta. On hyviä mies asiakaspalvelijoitakin, mutta täällä päin harvassa. Naiset hoitavat homman paremmin kotia päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:16

Molemmissa hyviä ja vähemmän hyviä. Työmotivaatio on taikasana asiakaspalvelussa, jos motivaatio puuttuu ei voi olla hyvä ammatissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 14:34

Ainakin naapurikaupungin kaupoissa molemmat ovat yhtä huonoja ja yrmeänaamaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:51

Työmotivaatio paljon kertoo palvelustakin.Minä olen saanut miehiltä erittäin hyvää pavelua jopa kukka kaupassakin. Sitähän on kovin vaikea sanoa kummat on parempia.Miehiä on ihan mukavasti asiakas palveluissa. Olen siitä iloinen.Jos on oikeassa ammatissaan josta tykkää, niin molemmat hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 17:23

Molemmissa löytyy niin hyviä kuin huonojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:26

Sekä että. Juuri autoliikkeissä asioituani tulivat kyllä höylisti palvelemaan, mutta elämäntoveriani. Minä sitä tarjousta kuitenkin pyysin ja kyllä miesmyyjä sitten alkoi naputtelemaan tietokonettaan. Kaiken kaikkiaan olen tietenkin asioinut enemmän naismyyjien kanssa, mutta täytyy sanoa, että kaikenlaisia löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 22:27

Fifty fifty,riippuu ammattilaisesta ja kokemuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 01:29

Ammattilainen on paras sukupuolesta riippumatta. Puhua osaa kuka vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 15:47

Olen sitä mieltä, että parhaiten palvelevat miehet.Naiset saattavat helposti lipsahtaa nirppanokkaporukkaan ja asiakaspalvelusta ei tule silloin yhtään mitään.