Mutta minkälaisessa vuoteessa Mannerheim nukkui koko ikänsä?

Avainsanat: ei tavallinen sänky...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 13:11

Askeettinen kenttävuode Mannerheim museon mukaan ja yhtä karussa makuuhuoneessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 13:14

En nyt usko että koko ikänsä nukkui siinä kapeassa vuoteessa joka on museossa. Kävi mm. Aasiassa, oli Venäjällä pitkään enkä muista että aina oli tuo vuode mukanaa. Kalliolinnantien kodissa varmaan oli kyseinen vuode käytössään koko ajan.
(korjatkaa jos on varma tieto että kuljetti tuota vuodetta mukanaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 13:17

www.valt.helsinki.fi/project...rheim.html
Myös tuollaista hän kokeili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:36

Kovalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 18:35

Kenttävuoteessa, jonka sai taiteltua ja otettua matkatavarana mukaan. Väitetään, että Marski lähtiessään matkalle soitti hotelliin ja kysyi, voiko tuoda oman vuoteen mukanaan, ja yleensä se hotelleille sopi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:32

Mannerheim linkutti toista jalkaa . Sillä oli erinlaisia vaivoja .Sänky tietenkin täytyi olla sen mukaan.
Vaneeri pohjainen erikoisvalmisteinen sänky.