Hei Napsut,punatupsuiset on postista haettu?Onko tonttulakki,arvatkaapas?

Samalla tuli yks kirja Thomas Johanssonin purjehduskirjakin sekä 1vuosi täyteen Napsua,ei ole kansanjuhlaa,niinkus tarkoitus,mutta olette sirottautuneet ympäriinsä,joten juodaan erikseen niitä paakelsi-kahveja.

Lisätty: 15.03.2010 - 13:00

www.reinokauppa.fi/
Niistähän vaahtosin viimeviikolla,hiukan löysät,mutta mahtuu jalat sisään,huraa!

Avainsanat: postikäynnillä pari kärpästä samlla ovenaukasulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 12:47

Hait Ainot.

Lisätty: 15.03.2010 - 13:04

Eli siis avoainot. Onnea muuten vuosipäivästä, älysin vasta äsken että se jäi sanomatta. Minä tulen 18:sta päivä myös yksi vuotiaaksi.

Kysyjän kommentti

Joo,olis pitänt uskoa ja ottaa numeroa pienemmät ja avoainot,mutta näillä hiihdellään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 12:21

en osaa arvata mikä voisi olla, tuskin tonttulakki nyt ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:11

Taisi olla juttu aamutohveleista eli Ainot, arvaan, niissähän on punaiset tupsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:00

No jokos ne Ainot tulivat. Kyllä jalkasi nyt iloitsee =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 14:06

Nyt tuli sinulle ne Ainot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:30

Vai on nyt sitten Ainot jalassa..niitähän haikailit..Ja onne 1v. täynnä ja olet ollut tosi ahkera,aktiivinen..kiitos sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:11

Reinojen kaverit on Ainot.
Reinoko osti ainoalle Ainolle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 17:18

Vai ainot tuli. Olen ihan pihalla, kun en satu muistamaan, että olisi tästä keskusteltu. Voi olla että olen ollut taas huolimaton lukiessani kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:29

Onnea sinulle ja uusille tossuillesi myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:23

Ainot varmaan - minä olen "Reinojen" ystävä.
Niitä löytyy peräti kaksin kappalein ja taidanpa olla yksi niistä harvoista onnellisista jolla on myös "AinoReinot" eli Ainon väriset Reinot - tosi fani näille siis täällä:)