Oletko äskettäin kokenut ahaa-elämyksen?

Avainsanat: nythän vasta hokasin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 10:01

Koen mun uudehkon(3kk)puhelimen kanssa melkein päivittäin ahaa-elämyksiä sekä heureka-mä keksin sen,sillä siinä on niin paljon eri sovellutuksen sovellutuksia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 09:36

Ratkaisin ristikkoa, jossa oli ratkaisuvihjeennä "kuuma nainen!". Tuo huutomerkki ilmaisee poikkeuksellisen ratkaisun, joka oli "hotelli" (hot=kuuma ja elli=naisen nimi). Elämyksiä ahaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 09:44

Olen, tehtyäni ensin minulle uudella systeemillä väärin kantapään.
Ahaa, noinhan se tehdäänkin ja toisesta sukkaparista tulikin huomattavasti siistimpi siltä osin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 09:54

Tänäaamuna koin ahaa elämyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 10:15

Eilen hoksasin yhden asian jonka ratkaisua olen miettinyt jonkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 12:47

Tänään hoksasin tietokoneella, että ahaa se meneekin noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:25

Koin ahaa elämyksen..kun aurinko on paistanut koko päivän..vaikka piti olla pilvistä ja lumikuuroja....on ollut niin pirsakka päivä..isekin on säteillyt..kuin aurinko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 15:43

En nyt ihan äskettäin, mutta aina joskus.